English

حسن اروجی:

بهره برداری از ۵۰۰ طرح مخابراتی استان خراسان رضوی در دهه فجر

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی بیان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های توسعه تلفن ثابت، اینترنت پر سرعت، فناوری‌های نوین ارتباطی از جمله FTTH و فیبر نوری، سایتهای جدید همراه اول و اینترنت مخابراتی در نقاط روستایی و شهری استان است.

بهره برداری از ۵۰۰ طرح مخابراتی استان خراسان رضوی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: بهره برداری از ۵۰۰ طرح مخابراتی استان خراسان رضوی در دهه فجر و همزمان با بیش از ۱۰ هزار طرح مخابراتی سراسر کشور به بهره برداری رسید.

اروجی این سخنان را در مراسمی که به همین مناسبت در مشهد برگزار شده بود و با حضور ویدئو کنفرانسی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها با هزینه کرد بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های توسعه تلفن ثابت، اینترنت پر سرعت، فناوری‌های نوین ارتباطی از جمله FTTH و  فیبر نوری، سایتهای جدید همراه اول و اینترنت مخابراتی در نقاط روستایی و شهری خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی همچنین متذکر شد: برای این منظور در حوزه همراه اول  ۷۹ سایت جدید احداث شده و ۲۸۹ فناوری نسل دوم، سوم و چهارم بر روی سایت‌های قبلی نصب شده است.

وی تصریح کرد: زیرساخت فناوری‌های نوین ارتباطی برای واگذاری سه هزار سرویس FTTH  به مشترکان در این استان را از پروژه‌های در حال بهره‌برداری آماده شده است و در این راستا فیبر نوری از مراکز بزرگ تجاری و هتل‌ها به سوی منازل و مراکز کوچکتر و داروخانه‌ها گسترش خواهد یافت.

مخابرات منطقه خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: در قالب این طرحها هم اکنون  به صورت نمادین شاهد افتتاح ایجاد شبکه ارتباطی تلفن ثابت در منطقه نوساز  الهیه مشهد، واقع  در غرب این کلانشهر هستیم.

اروجی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۹ هزار متر شبکه کابل نوری و مسی، ایجاد زیرساخت برای ۱۱ هزار و ۲۵۰ مشترک ثابت و چهار هزار و  ۵۰۰ پورت اینترنت پرسرعت با اعتبار ۱۸۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه