English

علی اصغر شالبافیان:

غرفه گردشگری خراسان رضوی، سمبل همکاری و همدلی

معاون وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: حضور پررنگ شهرداری‌های استان در کنار همکاران اداره‌ کل خراسان رضوی و همچنین بخش خصوصی توانمند برای ما قابل توجه بود.

غرفه گردشگری خراسان رضوی، سمبل همکاری و همدلی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سخنانی عنوان کرد: غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری و صنایع ‌وابسته تهران سمبل همکاری و همدلی بین همه نقش‌آفرین آن و ذی‌نفعان استان است.

شالبافیان  این سخنان را در بازدید از غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد و در ادامه افزود: حضور پررنگ شهرداری‌های استان در کنار همکاران اداره‌ کل خراسان رضوی و همچنین بخش خصوصی توانمند برای ما قابل توجه بود.

معاون وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین تصریح کرد: امیدوارم ابتکاراتی که در خراسان رضوی در حوزه صنایع‌ دستی و اقداماتی که برای استقبال از هیات‎‌های تجاری خارجی و گره زدن بخش خصوصی داخلی به میهمان خارجی انجام شد، بتواند قوی‌تر از گذشته استمرار پیدا کند و در سایر استان‌ها هم به وجود آید.

وی در ادامه یادآور شد: نمایشگاه امسال همانطور که برنامه‌ریزی شده بود، محل ملاقات ذی‌نفعان گردشگری بود و به همین دلیل استقبال فعالان حوزه گردشگری از نمایشگاه نیز متمایز می‌نمود.

معاون وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی متذکر شد: در این نمایشگاه تقریبا از مسئولان بسیاری که به نوعی کارشان تسهیل و کمک به توسعه صنعت گردشگری است، میزبانی به عمل آوردیم.

شالبافیان در خاتمه این سخنان تاکید کرد: تلاش ما این بود که ذهنیت دقیقی از تلاش بخش خصوصی و تلاش همکاران ما در وزارت میراث‌ فرهنگی و گردشگری به ‌وجود آید که این اتفاق نیز رخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه