English

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مجمع نمایندگان استان اردبیل نظر مثبتی در خصوص انتخاب «مونسان» دارند

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با توجه به اقدامات مثبت علی اصغر مونسان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشور و استان اردبیل مجمع نمایندگان استان نظر مثبتی در خصوص انتخاب وی دارند.

مجمع نمایندگان استان اردبیل نظر مثبتی در خصوص انتخاب «مونسان» دارند

رضا کریمی  رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار موج در اردبیل تصریح کرد: با توجه به اقدامات مثبت علی اصغر مونسان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشور و استان اردبیل مجمع نمایندگان استان نظر مثبتی در خصوص انتخاب وی دارند.

وی گفت: در طول دو سال گذشته فعالیت های موثری در حوزه گردشگری در سطح کشور انجام گرفته است که این فعالیت ها باعث افزایش گردشگران خارجی در کشور شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: این اقدامات در سطح استان اردبیل نیز ملموس و قابل مشاهده است و ما اکنون شاهد عملکرد مثبتی در حوزه گردشگری در استان اردبیل هستیم.

کریمی با تاکید بر اینکه این فعالیت ها باید ادامه دار باشد، افزود: همچنین فعالیت های صورت گرفته در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی نیز در طول دو سال گذشته قابل توجه و موثر بوده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب مونسان به عنوان اولین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور شاهد شتاب هرچه بیشتر توسعه صنعت گردشگری در کشور باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه