English

انتصاب حسین داوری به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد

داوری که از امروز ۲۹ دی ماه سکان فرمانداری شهرستان مشهد را بر عهده گرفت، از مدیران خوشنام، باسابقه و فعال در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در خراسان رضوی است.

انتصاب حسین داوری به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی امروز چهارشنبه با صدور حکمی حسین داوری را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد منصوب کرد.

شایان ذکر است که: داوری که از امروز ۲۹ دی ماه سکان فرمانداری شهرستان مشهد را بر عهده گرفت، از مدیران خوشنام، باسابقه و فعال در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در خراسان رضوی است.

پیش از داوری، حمید موسوی سرپرستی فرمانداری مشهد را بر عهده داشت که جانشین سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد شده بود که مهر ماه گذشته امسال به سمت استاندار سمنان منصوب شد.

لازم بذکر است که: شهرستان مشهد گرچه افزون بر ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که اکثریت آن در کلانشهر مشهد سکونت دارند اما در شرایط عادی تا پیش از بحران کرونا سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان بوده است.

شهرستان مشهد دارای: حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت مشهد ساکن مناطق حاشیه‌ای آن هستند و حدود ۵۰۰ هزار روستانشین نیز در ۴۰۰ روستا و آبادی واقع در حوزه جفرافیایی شهرستان مشهد زندگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسن نویدی

    سلام: قطره ای اطلاعات نده دقیقا کدام سوابق سیاسیُ /؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه