English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

کمک هلال احمر مازندران به دانشگاه علوم پزشکی استان برای تسریع واکسیناسیون شهروندان مازنی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اعلام آمادگی این جمعیت جهت مشارکت در فرایند واکسیناسیون کرونای شهروندان استان خبر داد.

کمک هلال احمر مازندران به دانشگاه علوم پزشکی استان برای تسریع واکسیناسیون شهروندان مازنی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری در جلسه ستاد کرونای هلال احمراستان گفت: در راستای ابلاغ ریاست جمعیت هلال احمر و با هدف کمک به کادر بهداشت و درمان و تسریع در فرایند واکسیناسیون شهروندان، مشخصات فضای فیزیکی جمعیت هلال احمر استان در چند شهرستان از جمله مرکز استان برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شد تا در صورت لزوم با استفاده از ظرفیت اعضای داوطلب این جمعیت عملیاتی شود.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متأثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تاکنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، هاتفان امید و آمران سلامت و... را از جمله خدمات هلال احمر مازندران برشمرد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و به کارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه