English

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده:

کشف و ضبط ۴۸ دستگاه ماینر در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در بازرسی اول از یک منزل مسکونی واقع در شهر نیشابور 35 دستگاه و در بازرسی دوم نیز 13 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد.

کشف و ضبط 48 دستگاه ماینر در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اعلام کرد: کشف و ضبط ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بخش مرکزی شهرستان نیشابور.

سرهنگ حسینعلی زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستاهای بخش مرکزی نیشابور، پلیس موضوع را پیگیری و با رصد اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور همچنین اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل که یک منزل مسکونی واقع در شهر نیشابور است ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی در ادامه یادآور شد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نیشابور در ادامه این عملیات یک منزل مسکونی دیگر را نیز که از دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی نگهداری و استفاده میشد شناسایی و در بازرسی از آن ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: در این دو مرحله ماموران انتظامی در مجموع تعداد ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه