English

عبدالله سبحانی:

همزمان با ایام فرخنده دهه مهدویت طرح نذر خون مهدوی در ۱۰ پایگاه اهدای خون خراسان رضوی اجرا می‌شود

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی: همه ساله در شب و روز نیمه شعبان و با اجرای طرح نذر خون مهدوی، جمع کثیری از مردم نوعدوست برای مشارکت در این طرح به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه می‌کنند.

همزمان با ایام فرخنده دهه مهدویت طرح نذر خون مهدوی در ۱۰ پایگاه اهدای خون خراسان رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله سبحانی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت : این طرح به مدت ۱۰ روز تا ۹ فروردین در دو نوبت صبح و عصر در ۱۰ پایگاه اجرا می شود  که ۴ پایگاه از این تعداد در مشهد است.

وی گفت : این پایگاه‌ها شامل امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی، امید نبش خیابان شیرازی ۳، شهید سلیمانی بین استقلال ۲ و ۴ و پایگاه مهر نبش ابوطالب ۳۳ در نوبت صبح از ساعت از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال است.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی افزود : همچنین در این ایام پایگاه امام رضا (ع) در نوبت عصر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است و علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به پایگاه‌های اهدای خون سطح استان مراجعه کنند..

سبحانی گفت: همچنین در این ایام پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های گناباد، تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان و کاشمر در روز‌های غیرتعطیل در نوبت صبح آماده پذیرش اهداکنندگان خون هستند.

وی افزود : همه‌ساله در زمان اجرای طرح نذر خون مهدوی به ویژه در شب و روز نیمه شعبان جمع زیادی از مردم نوعدوست به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه می‌کنند که بخش عمده‌ای از آن‌ها مشوقی برای حضور و مشارکت دیگران در این کار خیر و خداپسندانه هستند.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی با دعوت از همه افراد دارای شرایط خون دادن، گفت: نیاز به خون همیشگی است و محدود به زمان‌های خاص سال نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه