English

ایمان زارعی مطرح کرد؛

کاهش ذخایر خون در هرمزگان/نیاز انتقال خون به همه گروه‌های خونی

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با بیان اینکه شمار مراجعه کنندگان اهدای خون به مراکز اهدای خون کاهش یافته، گفت: در حال حاضر به همه‎‌ی گروه‌های خونی نیاز داریم.

کاهش ذخایر خون در هرمزگان/نیاز انتقال خون به همه گروه‌های خونی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایمان زارعی با بیان اینکه شمار مراجعه کنندگان اهدای خون به مراکز اهدای خون کاهش یافته، گفت: در حال حاضر به همه‎‌ی گروه‌های خونی نیاز داریم.

وی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را علت‌های کاهش مراجعه اهدا کنندگان خون  به پایگاه‌های انتقال خون دانست و افزود: هرمزگان روزانه به طور متوسط به 150 تا 200 واحد خون نیاز دارد و با ادامه این روند ذخایر خونی هرمزگان در چند روز اخیر با کاهش روبه رو می شود.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با بیان اینکه  به همه گروه‌های خونی در استان نیاز داریم، گفت: حدود دو هزار بیمار خاص در استان وجود دارد و عمده مصرف خون در استان علاوه بر بیماران خاص، عملهای جراحی و مصدومان حوادث جاده ای است.

زارعی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه شهروندان برای اهدای خون خود به مراکز خونگیری در شهرستان بندرعباس ، بندرلنگه، قشم و میناب از ساعت 8 صبح تا 20 مراجعه کنند، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هم شهرهای بندرعباس ،بندرلنگه، میناب و قشم صبح‌ها از ساعت هشت و نیم صبح تا سیزده وعصرها بعد از افطار تا ساعت 23:30 آماده خدمات به اهداکنندگان خون است.

به گزارش موج، مردان هر سه ماه یکبار و بانوان هر چهار ماه یکبار می توانند خون را اهدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه