English

وزیر امور خارجه سوریه:

جنایت رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند

وزیر خارجه سوریه در دیدار امیرعبداللهیان تصریح کرد که قطعا جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

جنایت رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نمی‌ماند
به گزارش خبرگزاری موج

، «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه روز دوشنبه و دیدار «حسین امیرعبداللهیان» همتای ایران خود، ضمن خیر مقدم به امیرعبداللهیان و هیات همراه، مراتب تسلیت عمیق و خالصانه دولت و مردم سوریه را به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، رئیس‌جمهور محترم و دولت و مردم ایران و خانواده شهدای جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را ابلاغ کرد.

فیصل مقداد خاطر نشان کرد: ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند و از همان ابتدا می‌دانستیم که این رژیم جنایتکار به هیچ یک از موازین و اصول بین‌المللی و منشور سازمان ملل‌ هم پایبند نیست.

وی افزود: از همان ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی، سوری‌ها مبارزات خود را علیه این رژیم شروع کرده‌اند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران هم موجودیت این رژیم را به‌رسمیت نشناخت‌ و اقدام اخیر رژیم در هدف قرار دادن سفارت ایران بزرگ‌ترین گواه حقانیت موضع ایران و سوریه در قبال این رژیم صهیونیستی است.

وزیر خارجه سوریه‌ تاکید کرد: این جنایت تروریستی اسرائیل که تمامی ویژگی‌های جنایت جنگی و نقض همه قوانین بین المللی را داراست، بار دیگر خون سوری‌ها و ایرانی‌ها در هم آمیخت.

وی با قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در پیگیری این‌ جنایت و بسیج‌کردن جامعه جهانی در محکومیت آن، افزود: تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران و تأسیسات زیربنایی سوریه از اتفاقات و جنایات اسرائیل در غزه جدا نیست و در امتداد آن و جنایات رژیم اسرائیل در کشتار شهروندان فلسطینی قرار دارد.

وزیر خارجه سوریه با انتقاد از مواضع کشورهای غربی در قبال این اقدام تروریستی خاطرنشان کرد: بعد از همه این اتفاقات شاهدیم غربی‌های منافق که مدعی حاکمیت قانون در عرصه جهانی هستند، اما خودشان به هیچ یک از موازین حقوق بین‌المللی و حقوق‌بشری احترام نمی گذارند.

وی خاطر نشان کرد قطعا این جنایت اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه