English

روسیه:

رژیم صهیونیستی به رغم قطعنامه شورای امنیت به جنگ در غزه ادامه می‌دهد

واسیلی نبنزیا، سفیر و نماینده روسیه در سازمان ملل با انتقاد شدید از بی‌توجهی رژیم اسرائیل به قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه و ادامه حملات تصریح کرد: اسرائیل به رغم قطعنامه شورای امنیت به جنگ در غزه ادامه می دهد.

رژیم صهیونیستی به رغم قطعنامه شورای امنیت به جنگ در غزه ادامه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه و فلسطین گفت: اسرائیل به‌ رغم قطعنامه شورای امنیت که خواستار پایان جنگ در غزه شده بود، به بدترین عملیات نظامی خود ادامه می‌دهد.

سفیر روسیه در سازمان ملل تاکید کرد: باید فاجعه انسانی در نوار غزه را متوقف کنیم و آتش‌بس ضروری است. شورای امنیت باید خواستار آتش‌بس فوری در غزه شود.

او درباره اتهامات اسرائیل علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت: اسرائیل آنروا را هدف قرار می‌دهد و قبل از هفتم اکتبر نیز کارزاری علیه آن آغاز کرده بود.هیچ جایگزینی برای آنروا در نوار غزه وجود ندارد.

نبنزیا درباره سیاست استفاده از گرسنگی دادن به مردم غزه از سوی اسرائیل گفت: استفاده از گرسنگی در جنگ برخلاف قوانین بین‌المللی است.

سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: «اسرائیل» بین یک غیرنظامی و یک فرد مسلح، ساختمان های مسکونی، مدارس، مساجد، بیمارستان ها و تأسیسات نظامی تمایز قائل نمی شود. وضعیت غزه به دلیل ممانعت از انجام کار آنروا  رو به وخامت است و اسرائیل تاکنون شواهدی مبنی بر دخالت کارمندان این سازمان در حمله ۷ اکتبر ارائه نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه