English

رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین خواستار افزایش دامنه مقابله تهران با اشغالگران شدند

رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تهران با قدردانی از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه از جهان اسلام خواستند دامنه مقابله با اشغالگران را گسترش دهند.

رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین خواستار افزایش دامنه مقابله تهران با اشغالگران شدند
به گزارش خبرگزاری موج

​، رهبران مقاومت فلسطین عصر روز جمعه در نشستی ویژه درباره آخرین تحولات سیاسی و میدانی جنگ غزه و ابعاد منطقه‌ای ناشی از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه دیدار و رایزنی کردند.

پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد که « اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی شامگاه جمعه در تهران با تمجید از «ایستادگی اسطوره‌ای ملت فلسطین و به ویژه مردم مقتدر غزه در رویارویی در برابر جنایات بی سابقه در کشتار جمعی و فاحش اشغالگران در تاریخ معاصر» تاکید کردند که مقاومت امروز صحنه پایداری ومقابله با متجاوزان جنایتکار است و تلفات سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار، بار دیگر بر شروط مقاومت فلسطین در مذاکرات آتش بس در نوار غزه تاکید کرده و افزودند: موفقیت هر مذاکره غیرمستقیم به شروط چهارگانه مقاومت از جمله توقف جنگ غزه، خروج کامل اشغالگان از سراسر نوار غزه، آزادی بازگشت آوارگان، انتقال کمک‌ها و تبادل اسرای غزه بستگی دارد.

هنیه و النخاله در بخش دیگری از محورهای رایزنی خود به هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی اشغالگران و موج دستگیری‌ها در کرانه باختری اشاره کردند و تاکید کردند که ملت فلسطین در خط درگیری مستقیم و همه‌جانبه با اشغالگران در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین است و بر لزوم «تشدید مقاومت با همه اشکال آن در همه میادین نبرد علیه اشغالگران» تاکید کردند.

رهبران جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی با تمجید از پشتیبانی و عملیات‌ گروه‌های مقاومت در یمن، عراق و جنوب لبنان از ملت فلسطین و اهالی غزه، بیانگر نمود بارز یکدستی و اتحاد جبهه‌های مقاومت در منطقه ضد تجاوزگری دشمن صهیونیستی دانستند.

هنیه و نخاله در این دیدار با تقدیر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین بار دیگر «بر حمایت راهبردی ایران از محور مقاومت و ملت فلسطین و مواضع اصولی ایران در حمایت از حقوق قانونی فلسطینان» قدردانی کردند.

رهبران فلسطینی در پایان از جهان اسلام خواستند دامنه مقابله با اشغالگر را گسترش دهند و خشم خود را ابراز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه