English

حزب الله لبنان:

تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم می‌کنیم

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را به‌شدت محکوم کرد.

تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از المنار،  حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را به‌شدت محکوم و اعلام کرد که این تجاوز تأثیری بر عزم و اراده ملت یمن برای تداوم مسیر حمایت از آرمان فلسطین نخواهد داشت.

در بیانیه حزب الله آماده است: حزب الله تجاوز آشکار آمریکا و انگلیس به کشور برادر یمن و تعرض به امنیت، حاکمیت و مردم آزاده و شریف آن را که با تمام قدرت، شجاعت و مسئولیت در کنار مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها ایستاده و تمام تلاش خود را برای شکستن محاصره علیه غزه انجام دادند، به شدت محکوم می‌کند.

حزب الله در ادامه بیانیه خود افزود: تجاوز آمریکا به یمن بار دیگر نشان داد که آمریکا شریک کامل در فجایع و کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و منطقه است. پس از این حمله بار دیگر ثابت شد که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و ماشین کشتار و تخریب را در اختیارش قرار می‌دهد، بر تجاوز و جنایات آن سرپوش می‌گذارد و همه طرف‌ها در منطقه را که در مقابل رژیم اشغالگر ایستاده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، مورد تهاجم قرار می‌دهد.

حزب الله در پایان بیانیه‌اش تأکید کرد: به یمن عزیز، ارتش ملی آن، مردم سرافرازش و رهبری بزرگوار این کشور درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که این تجاوز باعث تضعیف یمن نمی‌شود، بلکه بر قدرت، عزم و شجاعت آن برای مقاومت و دفاع از خود و ادامه مسیر حمایت از مردم فلسطین و باری رساندن به آرمان برحق و عادلانه آنها خواهد افزود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه