English

سنتکام:

یمن عملیات گسترده ای را با موشک های کروز در دریای سرخ شروع کرده است

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش یمن عملیات گسترده ای را با موشک های کروز و بالستیک و پهپاد در جنوب دریای سرخ انجام دادند.

یمن عملیات گسترده ای را با موشک های کروز در دریای سرخ شروع کرده است
به گزارش خبرگزاری موج

​، تروریست های سنتکام اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده اند، ولی اقدام رزمندگان یمن  به نحوی بوده که آمریکایی ها را دستپاچه و نگران کرده است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس (UKMTO) نیز بامداد امروز اعلام کرد که گزارش‌هایی درباره وقوع یک حادثه در دریای سرخ دریافت کرده است.

این نهاد انگلیسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گزارش‌هایی درباره وقوع یک حادثه در فاصله حدود ۵۰ مایل دریایی غرب بندر الحدیده (یمن) دریافت کرده‌ایم و گزارش‌ها حاکی از فعالیت پهپادها و پاسخ نیروهای ائتلاف به آنهاست.

سازمان تجارت دریایی انگلیس به کشتی‌ها توصیه کرد که در هنگام تردد در منطقه «احتیاط» کرده و «هرگونه فعالیت مشکوکی» را به این نهاد گزارش کنند.

این در حالی است که یک منبع نظامی یمنی سه‌شنبه شب به شبکه الجزیره گفت که ارتش این کشور یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

با آغاز تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۱۵ مهرماه و هدف قرار دادن بی وقفه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی این منطقه، ارتش یمن اعلام کرده که در حمایت از ملت فلسطین، کشتی‌های رژیم صهیونسیتی و کشتی های حامل کالا برای این رژیم را که عازم سرزمین‌های اشغالی هستند، هدف قرار می‌دهد، اما کشتیرانی برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت برخوردار هستند.

ارتش یمن در هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی های حامل کالا برای این رژیم را که عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه