English

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس:

تانک‌های اشغالگران توسط مبارزان مقاومت به تابوت‌ بدل شده‌اند

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مبارزان مقاومت تانک‌های اشغالگران و نفربرهای آنان را به تابوت‌هایی سوخته تبدیل کردند و به افسانه‌های مقاومت و پایداری در برابر جهان مبدل شدند.

تانک‌های اشغالگران توسط مبارزان مقاومت به تابوت‌ بدل شده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ملت فلسطین در هشتادوهشتمین روز جنگ، نمونه‌ای از ثبات و مقاومت را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: دشمن در حمله خود به نوار غزه با وحشی‌گریِ تمام هر اقدامی را مجاز دانسته است. ملت ما با تمام دردهای خود بر اثر آوارگی، ویرانی و جنایت‌هایی که در حقشان روا داشته شده، مقاومت و پایداری خود را به اثبات رساند.

هنیه گفت: با وجود تمامی اقدامات دشمن برای از بین‌بردن مقاومت و بازگرداندن نظامیان اسیر خود، مقاومت یکی پس از دیگری اهداف دشمن را به شکست می‌کشاند. وضعیت مقاومت، فرماندهان و مبارزان آن خوب است، دشمن در سرازیری شکست است و پیروزی نیز نزدیک است.

وی افزود: اسیران دشمن تنها تحت شرط‌های مقاومت آزاد خواهند شد؛ زیرا کنترل اوضاع در غزه و فلسطین در اختیار مقاومت است. مبارزان مقاومت تانک‌های اشغالگران و نفربرهای آنان را به تابوت‌هایی سوخته تبدیل کردند و به افسانه‌های مقاومت و پایداری در برابر جهان مبدل شدند.

هنیه گفت: حال فرماندهان مقاومت خوب است و وظیفه‌های خود را با اقتدارِ تمام در میدان نبرد به انجام می‌رسانند. صحنه‌های مقاومت ملت فلسطین ترس و دروغ دشمن در میدان را به نمایش گذاشت.

وی افزود: اشغالگران تبلیغات برای گذار به مرحله سوم را آغاز کرده‌اند؛ مرحله‌ای که در آن دشمن بار دیگر در برابر شجاعت مبارزان مقاومت به زانو در خواهد آمد.

هنیه گفت: جنگ در نتیجه ضربه‌های مقاومت و پایداری ملت ما متوقف خواهد شد و دشمن راهی جز تسلیم‌شدن در برابر اراده ملت و توان مقاومت ندارد. ما برخی ابتکارها و طرح‌ها را دریافت کرده‌ایم و بر اتحاد ملت، مساله فلسطین و گزینه‌های دموکراتیک تاکید کرده‌ایم.

وی ادامه داد: روزهای کنونی دردناک هستند، اما این روزها و سرکشی‌ها خواهند گذشت تا ملت ما دوباره به سرزمین خود بازگردد و آن چه اشغالگران ویران کردند را از نو بسازد.

هنیه گفت: اقدامات مبارزان ما موید این موضوع است که هم امروز و هم فردا از آن ملت و امت ماست و این ماییم که حال و آینده خود را تعیین می‌کنیم.

وی افزود: تا زمانی که ملت ما به حقوق مشروع خود در برپایی کشور خود به پایتختی قدس دست پیدا نکند، امنیت، ثبات و آینده‌ای در منطقه وجود نخواهد داشت.

هنیه گفت: ما از لبنان، عراق و یمن و هر آن که در جهان برای یاری ما و تحقق حقوق ما به پاخاسته تشکر می‌کنیم. ما از جهانیان می‌خواهیم که از استانداردهای دوگانه درمورد مساله فلسطین و حقوق ملت ما دست بکشند.

وی افزود: از آفریقای جنوبی برای اقامه دادرسی علیه جنایت‌های اشغالگران در حق ملتمان در دادگاه کیفری بین‌المللی تشکر می‌کنیم.

هنیه گفت: هر اقدامی درباره مساله فلسطین بدون حضور جنبش حماس و گروه‌های مقاومت، توهم و سراب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه