English

وزیر خارجه آمریکا:

تداوم آتش‌بس در غزه خواسته ما است

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، مایل است که توقف جنگ در نوار غزه طولانی‌تر شود، زیرا این امر آزادی گروگان‌های بیشتر و ارسال کمک‌های بشردوستانه بیشتر به مردم این منطقه را تسهیل می‌کند.

تداوم آتش‌بس در غزه خواسته ما است
به گزارش خبرگزاری موج

وزیر امور خارجه آمریکا، مایل است که توقف جنگ در نوار غزه طولانی‌تر شود، زیرا این امر آزادی گروگان‌های بیشتر و ارسال کمک‌های بشردوستانه بیشتر به مردم این منطقه را تسهیل می‌کند.

، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه ناتو در بروکسل گفت: ما می‌خواهیم این مکث را تمدید کنیم، زیرا باعث شده است، قبل از هر چیز، اسیران به خانه بازگردند و به خانواده‌هایشان بپیوندند. همچنین به ما این امکان را می‌دهد که کمک‌های بشردوستانه را به مردم غزه که به شدت به آن نیاز دارند، افزایش دهیم.

وی افزود: طبق تعریف، به این معنی است که اسیارن بیشتری به خانه می‌آیند، کمک‌های بیشتری وارد می‌شوند.

وزیر خارجه آمریکا گفت در حالی که درگیری‌ها در غزه متوقف شده است، او بار دیگر به منطقه سفر خواهد کرد تا در مذاکرات با قطر و مصر، «کمک‌کننده» باشد.

این سومین سفر بلینکن به منطقه ظرف ۷ هفته گذشته است.

هفته گذشته، قطر با میانجی‌گری میان اسرائیل و حماس، آتش‌بس چهار روزه و مبادله تعدادی از اسرا و همچنین ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را موجب شد و روز دوشنبه اعلام کرد که با تمدید دو روزه آتش بس موافقت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه