English

تمرکز نتانیاهو بر بقای خود

یکی از فرماندهان سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نتانیاهو بر بقای خود تمرکز کرده نه مدیریت جنگ و در حال از دست دادن اعتماد داخلی است.

تمرکز نتانیاهو بر بقای خود

به گزارش خبرگزاری موج، عاموس ملک، رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی در تشکیلات جاسوسی رژیم اشغالگر صهیونیستی ، در مصاحبه‌ای رادیویی از اقدامات بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت: ملاحظات وی در مدیریت جنگ در زمان کنونی ناقص است و او مشغول بازی اتهام و تدارک نقشه‌ای برای فرار از مسئولیت است.

براساس گزارش المیادین، ملک افزود که نتانیاهو مشغول تمرکز بر بقای خود است نه مدیریت جنگ، نتانیاهو در حال از دست دادن اعتماد داخلی است، چه از نظر مردمی و چه از نظر سیاسی.

 وی با حمله به نتانیاهو ادامه داد: او کاملاً روی جنگ متمرکز نیست، اگر تمرکزش روی جنگ بود دقیقاً همان چیزی را می‌دیدیم که در فرماندهان ارتش و شین بت می‌بینیم که بعداً به تحقیقات باش شجاعت باز می‌گردند، زیرا اکنون آن‌ها فقط بر مدیریت جنگ متمرکز شده‌اند. 

 اختلافات بین سران رژیم اشغالگر، چه سیاسی و چه نظامی، درحال آشکار شدن است. به ویژه با آغاز نفوذ زمینی به نوار غزه ، که طی آن «ارتش» اشغالگر متحمل خسارات بزرگی توسط مقاومت میدانی شد.

 روزنامه انگلیسی اکونومیست نوشت که نبردی در درون رژیم اشغالگر اسرائیل در مورد مدیریت جنگ و عواقب آن و تصمیم‌گیری‌کننده‌ها در جریان است. او افزود که نتانیاهو ممکن است یک مرد اشتباه، در مکان اشتباه، در زمان اشتباه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه