English

رهبر انصارالله:

ترویج همجنس‌گرایی، تلاش غرب برای ازهم پاشیدن جامعه بشری است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنان خود به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت که عصر دوره جاهلیت تحت رهبری لابی صهیونیستی، آمریکا و رژیم صهیونیستی باعث ترویج همجنسگرایی و از هم پاشیدگی خانواده می‌شود.

ترویج همجنس‌گرایی، تلاش غرب برای ازهم پاشیدن جامعه بشری است

به گزارش خبرگزاری موج، سید عبدالملک الحوثی امروز (چهارشنبه) در سخنانی به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد، لابی صهیونیستی و متحدانش در غرب به دنبال دشمنی با بشریت و اسلام از جمله سوزاندن نسخه‌های قرآن کریم هستند.

رهبر انصارالله افزود: دشمنی آشکاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی با اسلام کرده‌اند، مسلمانان را ملزم به مقابله با استبداد می‌کند.

وی تأکید کرد که بزرگداشت روز میلاد پیامبر اکرم (ص) توسط مردم یمن، پایبندی آنها به رسالت اسلام، قرآن کریم و رسول اکرم را به عنوان یک الگو تأیید می‌کند.

رهبر انصارالله ادامه داد: مردم ده‌ها سال است که از بی عدالتی و نبود پروژه تمدنی ناشی از دخالت دشمنان خارجی رنج برده‌اند.

سید الحوثی اضافه کرد، هدف از تجاوز به یمن، جلوگیری از اجرای پروژه انسانی یمن و قرار دادن این کشور زیر بند هفت منشور سازمان ملل متحد است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی و اشغال بخشی از خاک یمن، دشمنان یمن به دنبال تجزیه این کشور هستند. ما بر پایبندی به مشارکت ملی و وحدت مردم یمن تاکید می‌کنیم و استبداد را نمی‌پذیریم.

رهبر جنبش انصارالله گفت: من به ائتلاف متجاوز توصیه می‌کنم که به تجاوزات خود به مردم یمن پایان دهد، به محاصره پایان دهد و دست از سرقت ثروت‌های نفتی بردارد.

وی همچنین گفت که ادامه جنگ، اشغال و محاصره به ائتلاف متجاوز نتیجه معکوس خواهد داد و این ائتلاف باید به تلاش‌های صلح انجام شده توسط عمان پاسخ دهد.

رهبر انصارالله ادامه داد: ما بر ایستادگی خود در کنار ملت فلسطین و محور مقاومت در تلاش برای آزادی فلسطین و مسجد مبارک الاقصی تأکید می‌کنیم.

سید عبدالملک الحوثی عنوان کرد، پس از تشکیل دولت جدید در یمن ، برای اصلاح ساختار دستگاه قضایی کشور و به کارگرفتن علمای آشنا به احکام اسلامی تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه