English

رهبر انصارالله یمن:

موضعمان در قبال فلسطین اصولی است

عبدالملک الحوثی بیان کرد موضع انصارالله یمن نسبت به فلسطین اصولی و سازش ناپذیر است.

موضعمان در قبال فلسطین اصولی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت دهمین روز محرم گفت: موضع ما در مقابله با دشمن آمریکایی، سعودی، اماراتی یک موضع اصولی و جهاد مقدس است.

وی تاکید کرد: مردم یمن انتخابشان را درباره عدم پیوستن به اردوگاه نفاق که نظام های عربستان و امارات نماد و نماینده آن هستند، قطعی کرده اند.

وی افزود: گزینه ملتی که به استقلال و رهایی از وابستگی به دشمنان دست یابد، رویکردی حسینی است که نمایانگر گسترش اسلام اصیل است.

الحوثی گفت: موضع ما در مقابله با تجاوزات بی رحمانه آمریکایی و سعودی و اماراتی، یک موضع اصولی و جهاد مقدس و وظیفه دینی ، بشردوستانه و ملی است.

رهبر انصارالله یمن گفت: با توکل به خدا در مقابله با تهاجم، از هر سطح از چالش ها و میزان فداکاری ها ، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تأکید کرد که مواضع انصارالله در مورد مسائل یمن که مهمترین آنها موضوعات فلسطین ، موضع علیه دشمن اسرائیلی و استکبار آمریکایی است ، "مواضع اصولی و سازش ناپذیر است.

وی همچنین بر همبستگی کشورش با مردم لبنان ، سوریه ، عراق و بحرین و ظلم به مسلمانان در برمه ، هند ، کشمیر و کشورهای مختلف جهان تأیید کرد.

الحوثی همه انواع عادی سازی و روابط با "اسرائیل" را تقبیح کرد.

پیش از این ، دفتر سیاسی جنبش انصارالله اعلام کرد: عادی سازی روابط میان امارات با اسرائیل خیانت به مساله فلسطین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه