English

ترامپ:

ایران درخواستی برای کاهش تحریم‌ ها نداشته است

رئیس جمهور آمریکا گفت: جمهوری اسلامی درخواستی برای کاهش تحریم‌ها نداشته تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور برود.

ایران درخواستی برای کاهش تحریم‌ ها نداشته است

به گزارش خبرگزاری موج،  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در کنفرانس خبری روزانه درباره شیوع ویروس کرونا صحبت می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره کاهش تحریم‌های ایران در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: «ضربه بسیار سختی به اقتصاد و ارتش ایران وارد شده است و از ویروس کرونا نیز بسیار آسیب دیدند. جمهوری اسلامی درخواستی برای کاهش تحریم‌ها مطرح نکرده تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور ارسال شود.»

ترامپ در ادامه گفت: «هیچ مانعی برای دیدار با ایرانی‌ها در راستای حل موضوع تحریم‌ها ندارم. اگر نیازمند کمک هستند توانایی پزشکی برای کمک به آنها را داریم.»

رئیس جمهور آمریکا در همین کنفرانس خبری گفت که روسیه و چین در راستای مقابله با ویروس کرونا کمک‌های پزشکی به آمریکا کرده‌اند و از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای این کمک‌های پزشکی قدردانی کرده است.

وی در بخش دیگری از این کنفرانس خبری مدعی شد که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    کار غیر اخلاقی و نادرست امریکا در خروج از برجام بر هیچکس پوشیده نیست ، امریکا تحریم کرده و باید ایران مستقیما از امریکا بخواهد تحریم ها را حذف یا کاهش دهد. الان هم که تمام کشورها و نهادهای امریکا و سازمان ملل نیز درخواست رفع تحریم ها را کرده اند.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه