English

آنتونیو گوترش خواستار توقف خشونت ها در ونزوئلا شد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از تمامی طرف ها در ونزوئلا خواست تا به خشونت دست نزنند. این درخواست پس از آن انجام می شود که بر اساس برخی گزارش ها، نظامیان ونزوئلایی 2 نفر را که می خواستند از مسدودسازی دریاف کمک های بین الملل در مرز برزیل جلوگیری کنند را هدف قرار داده بودند.

آنتونیو گوترش خواستار توقف خشونت ها در ونزوئلا شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از تمامی طرف ها در ونزوئلا خواست تا به خشونت دست نزنند. این درخواست پس از آن انجام می شود که بر اساس برخی گزارش ها، نظامیان ونزوئلایی 2 نفر را که می خواستند از مسدودسازی دریاف کمک های بین الملل در مرز برزیل جلوگیری کنند را هدف قرار داده بودند. 

استفان دوجاریک سخنگوی گوترش گفته:"هرکسی جان خود ا از دست دهد، اتفاقی تاسف بار است. دبیرکل سازمان ملل قویا از تمامی طرف ها می خواهد تا از توسل به خشونت خودداری کنند". 

دوجاریک گفته است این پیام با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در میان گذاشته شده و قرار است به همتای ونزوئلایی وی جرج آرزا نیز گفته شود.  کمک های بشردوستانه به یکی از محورهای اصلی زورآزمایی و اختلاف میان نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و خوان گوآیدو رهبر مخالفان ونزوئلا و رئیس جمهور خودخوانده این کشور تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه