English

انفجار در شمال سوریه علیه مواضع القاعده

ناظران جنگ سوریه از انفجار در مناطق تحت کنترل نیروهای مرتبط با داعش در شمال غرب سوریه خبر داده اند. این حمله موجب کشته شدن 11 تن و زخمی شدن شماری دیگر شده است.

انفجار در شمال سوریه علیه مواضع القاعده

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، ناظران از وقوع انفجار بیرون از یک دفتر که به القاعده تعلق دارد خبر داده اند. این انفجار در شمال غرب سوریه اتفاق افتاده و منجر به کشته شدن 11 تن و زخمی شدن شماری دیگر شده است.

این حمله یک هفته پس از آن اتفاق می افتد که گروه احرار الشام و کمیته آزادی خواه عربی شام یا HTS، که از گروه های مرتبط با القاعده هستند توانستند بخش های وسیعی از استان ادلب را در کنترل خود بگیرند و با سایر گروه های تروریستی برای ایجاد سازوکار اداری در مناطق تحت کنترل توافق کرده بودند. گروه سوری دیده بان حقوق بشر که در لندن مستقر است و خبرگزاری اسمارت نیوز خبر داده اند که محل وقوع انفجار در بخش جنوبی شهر ادلب بوده است که در کنترل تروریست ها قرار دارد.

گروه سوری دیده بان حقوق بشر گفته است که در این انفجار، 11 نفر کشته شدند که 7 نفر از کشته شدگان از اعضای کمیته آزادی خواه عربی شام بودند. خبرگزاری اسمارت نیوز هم ادعا کرده 12 نفر کشته شده اند که اغلب آن ها شبه نظامی بوده اند.  

خبرگزاری رسمی سوریه سانا نیز اعلام کرده است که در حمله هوایی که علیه نیروهای داعش در شرق سوریه انجام شده است، حداقل 20 نفر جان خود را از دست داده اند. این حمله به روستای بغوز انجام شده که در کنترل داعش است. با این حال، دیده بان سوری حقوق بشر اعلام کرده است در این حمله، 23 نفر از جمله 10 عضو داعش کشته شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه