English

تعطیلی دولت آمریکا، اقتصاد این کشور را به خطر خواهد انداخت

طولانی شدن تعطیلی دولت آمریکا که نتیجه ی مشاجره میان رئیس جمهور این کشور و دموکرات ها برای تامین مالی احداث دیوار مرزی با مکزیک است می تواند تاثیرات منفی گسترده ای بر اقتصاد این کشور داشته باشد.

تعطیلی دولت آمریکا، اقتصاد این کشور را به خطر خواهد انداخت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از وب سایت امارات 24/7، تعطیلی دولت آمریکا می تواند اقتصاد این کشور را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد. دلیل این امر هم واکنش وحساست بازارهای مالی به عدم قطعیت هاست. تعطیلی فعلی دولت آمریکا که نتیجه ی پافشاری رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ بر تامین مالی ساخت دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک و مخالفت دموکرات ها با این طرح است موجب شده تا بسیار از کارگران به دلیل محدودیت های بودجه ای، یا به مرخصی اجباری فرستاده شوند و یا بدون دریافت حقوق، کار کنند.

تعطیلی دولت همچنین موجب شده است تا ثبت و انتشار برخی آمارهای دولتی نیز به دلیل مشکلات بودجه ای با تاخیر مواجه شود. ادامه ی این روند، به دلیل مبهم کردن شرایط در آینده و وجود مشکلات بودجه ای، تاثیرات منفی گسترده ای بر بخش های مختلف اقتصاد آمریکا از خود بر جای خواهد گذاشت. انتظار می رود این موضوع، بازار بورس، اشتغال، فعالیت نهادهای دولتی، و چشم انداز اقتصادی ایالات متحده را با مشکلاتی زیادی مواجه سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه