English

نیکی هیلی:

پاکستان به تروریست هایی که سربازان ما را می کشند پناه داده است

سفیر آمریکا در سازمان ملل ضمن متهم کردن پاکستان به پناه دادن به تروریست ها اعلام کرد: به پاکستان نگاه کنید. ما به آنها بیش از یک میلیارد دلار می دهیم و آنها همچنان به تروریست هایی که سربازان ما را می کشند پناه داده اند.

پاکستان به تروریست هایی که سربازان ما را می کشند پناه داده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکسپرس تریبون، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با مجله آتلانتیک ضمن متهم کردن پاکستان به پناه دادن به تروریستها اعلام کرد آمریکا نباید حتی «یک دلار» هم به اسلام آباد بدهد.

وی اعلام کرد: به پاکستان نگاه کنید. ما به آنها بیش از یک میلیارد دلار می دهیم و آنها همچنان به تروریست هایی که سربازان ما را می کشند پناه داده اند. تا زمانی که آنها این اوضاع را درست نکنند، ما نباید به آنها حتی یک دلار هم به آنها بدهیم. یک میلیارد دلار اصلا پول کمی محسوب نمی شود.

نیکی هیلی در بخش دیگری از این مصاحبه اعلام کرد:  باید به پاکستان بگوییم پیش از آنکه ما به شما در حوزه نظامی و یا مقابله با تروریسم کمک کنیم، شما باید یک سری اقدامات انجام دهید.

وی افزود: من فکر می کنم باید یک دیدگاه استراتژیک داشته باشیم که کدام کشورها با ما همکاری می کنند و اینکه ما می توانیم در مسائل مختلف روی کدام کشورها حساب کنیم. من فکر می کنم ما به صورت کورکورانه این مقدار پول را به آنها می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه