English

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان

حادثه تروریستی اهواز شکست گروه های تروریستی بود

​معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز آن را شکست تروریست‌های تکفیری در رسیدن به اهداف خرابکارانه‌ دانست.

حادثه تروریستی اهواز شکست گروه های تروریستی بود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی در شهر النبطیه درباره حادثه تروریستی  اهواز بر شکست تروریست‌های تکفیری در رسیدن به اهداف خرابکارانه‌شان، ادامه محور مقاومت و بقای آن در یک جبهه واحد و همبستگی واقعی برای پایان دادن به تروریسم تکفیری به رهبری آمریکا، اسرائیل و برخی سازمان‌های منطقه خلیج‌فارس تاکید کرد.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید و یادآوری کرد توطئه علیه سوریه با مشرکت برخی نظام‌های عرب حوزه خلیج‌فارس آغاز شده و پس از ناهمخوانی با منافع اسرائیل و آمریکا به رغم تمامی امکاناتی که برای آنها فراهم شد، به شکل مفتضحانه‌ای شکست خورد. تروریسم تکفیری تجلی‌گر رویکرد صهیونیستی – آمریکایی شیطانی و ستمکاری است که مصداق خروج از اسلام و تحریف دین بوده و ابزاری برای نابودی منطقه است.

وی در ادامه حمله عربستان علیه یمن را محکوم کرده و آن را "جنایت برنامه‌ریزی شده قرن" توصیف کرد که فاجعه انسانی را در یمن برجای گذاشته است.

این مسئول حزب‌الله بار دیگر بر آمادگی مقاومت ملی لبنان برای حفاظت از این کشور و مقابله با دشمن اسرائیلی و هرگونه حمله‌ای علیه این کشور با اتکا به مثلث ارتش، مردم و مقاومت طبق اصول آزادی، استقلال و دفاع تاکید و با استفاده از هرگونه نیروی خارجی برای  مقابله با چالش‌ها و طرح‌های تروریستی مستکبران و وابستگان خرد آنها مخالفت کرد.

نعیم قاسم در پایان تاکید کرد: مقاومت و حزب‌الله خواهان تشکیل دولتی یکپارچه و ملی در لبنان جهت حمایت از ثبات سیاسی، تحقق منافع لبنانی‌ها و ارائه تسهیلات به آن جهت تسریع در تشکیل آن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه