English

اردوغان:

قدرت‌های غربی یک روز هم فرصت زنده بودن به ما نخواهند داد

رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم تقویت مسلمانان در تمام حوزه‌ها از جمله سیاسی و اقتصادی، گفت اگر چنین نباشد قدرت‌های غربی اجازه زنده‌ماندن به آنها نخواهند داد.

قدرت‌های غربی یک روز هم فرصت زنده بودن به ما نخواهند داد

به گزارش خبرگزاری موج، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز گذشته یکشنبه گفت اگر این کشور قوی نباشد، قدرت‌های غربی به آن فرصت بقا نخواهند داد.

اردوغان طی سخنرانی در مراسم یادبود نهصد و چهل و هفتمین سالگرد «نبرد ملازگرد» و پیروزی «آلب ارسلان» پادشاه سلجوقی بر رومی‌های بیزانس، گفت: «امنیت ترکیه به مرزهایش محدود نخواهد بود و در هر جایی که یک برادر مسلمان در خطر باشد، موضوعیت پیدا می‌کند».

 وی با بیان اینکه مسئله نبرد ملازگرد نه بحثی شخصی بلکه درباره اسلام است، توضیح داد: «اگر ما کوچکترین نشانه‌ای از ضعف از خود بروز دهیم یا خیال کنند ما ضعیف هستیم، خواهید دید که مانند لاشخورها بر سر ما می‌ریزند».

رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم افزایش قدرت مسلمانان در برابر قدرت‌های غربی، افزود: «بنابراین ما باید در حوزه‌های سیاسی، دیپلماسی، اقتصادی، تجاری و فناوری قوی باشیم. در غیر این‌صورت، جدای از این سرزمین، آنها حتی یک روز هم فرصت زنده بودن به ما نخواهند داد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه