English

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن؛

تحویل بندر الحدیده به سازمان ملل تکذیب شد

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگوی اختصاصی با اسپوتنیک هرگونه گفتگو برای تحویل بندر الحدیده در غرب یمن به سازمان ملل متحد را تکذیب کرد.

تحویل بندر الحدیده به سازمان ملل تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، محمد البخیتی در گفتگو با اسپوتنیک به بیان توضیحاتی درباره وضعیت بندر الحدیده پرداخت.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن هرگونه گفتگو برای تحویل بندر الحدیده در غرب یمن به سازمان ملل متحد را تکذیب کرد.

آنچه که مورد بررسی قرار گرفت روند نظارت بین المللی بر بندر الحدیده است

«محمد البخیتی» در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: روند تحویل بندر الحدیده به سازمان ملل نه در گذشته و نه در مذاکرات فعلی با «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن مطرح نشده است بلکه آنچه که مورد بررسی قرار گرفت روند نظارت بین المللی بر بندر الحدیده است نه مدیریت آن.

وی افزود: سازمان ملل پیش از این تقاضای ائتلاف عربی تحت سرکردگی عربستان سعودی برای تحویل بندر الحدیده به این سازمان را رد و اعلام کرده بود این از وظایف و اختیارات سازمان ملل نیست و گفتگوهای فعلی با سازمان ملل درباره بازگشت هیئت سازمان ملل به بندرالحدیده است که پیش از حمله اخیر ائتلاف عربی تحت امر عربستان به الحدیده، در این منطقه حضور داشت.

نیروهای عربستان به طرف منطقه الدوار عقب نشینی کردند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله درباره تحولات میدانی در غرب یمن گفت: نیروهای ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان در سه روز گذشته تلفات سنگینی را متحمل شدند و این نیروها به طرف منطقه الدوار عقب نشینی کردند.

این عضو ارشد انصارالله گفت: ادعاها درباره کنترل نیروهای ائتلاف تحت امر عربستان بر فرودگاه الحدیده دروغ و بی اساس است و فرودگاه و مناطق اطراف آن در کنترل کامل ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه