English

علمای بحرین به دبیرکل حزب الله لبنان تبریک گفتند

علمای بحرین تلاش‌های مقاومت اسلامی و دبیرکل حزب الله لبنان را به مناسبت آزادسازی دوم تبریک گفتند.

علمای بحرین به دبیرکل حزب الله لبنان تبریک گفتند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت شبکه العهد لبنان، علمای بحرین تلاش‌های نیروهای مقاومت اسلامی و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را به مناسبت آزادسازی دوم و پیروزی بر داعش و صهیونیسم که به عنوان دو غده سرطانی زندگی و جان انسان‌ها را تهدید می‌کنند، تبرک گفتند.

علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند که این قرن، قرن پیروزی‌های چشمگیر است، پیروزی‌هایی که امیدبخش تمامی مؤمنان و آزادگان جهان است و نور امیدی در برابر همه این ظلم‌هاست که از حق و حقوق مستضعفان در آینده دفاع می‌کند.

این علما افزودند: ما از سرزمین زخمی بحرین و از مرکز خلیج خونین فارس به نیروهای مقاومت اسلامی و به سید حسن نصرالله و تمامی مجاهدانی که امت اسلامی را با پیروزی‌شان علیه داعش سربلند کردند و آزادی بشریت و ارزش‌های انسانی و نیز به مناسبت پیروزی دوم علیه داعش و صهیونیسم که به عنوان دو غده سرطانی زندگی و جان انسان‌ها را تهدید می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

علمای بحرین همچنین اعلام کردند: رژیم‌های ساختگی و سازمان‌های موجود که به دور از انسانیت عمل می‌کنند بعید نیست که به دنبال استکبار جهانی باشند. این پیروزی‌ها چه در عراق که به لطف مرجعیت دینی و مجاهدان مؤمن و چه در لبنان به لطف رهبر مقاومت اسلامی محقق شده و سایر پیروزی‌ها روند جدیدی برای جهان، دین و اسلام رقم می‌زنند و ما امیدوار هستیم که این پیروزی‌ها به پیروزی نهایی به دست امام زمان متصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه