English

حمله دوتالد ترامپ به خبرنگار سی ان ان

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی درباره حوادث شهر شارلوتسویل، خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

حمله دوتالد ترامپ به خبرنگار سی ان ان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن اگزمینر، دونالد ترامپ در کنفرانس خبری دیروز خود خبرنگار سی‌ان‌ان را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

در این مطلب آمده است: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه در کاخ سفید در واکنش به سوال جیم اکاستا، خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره اینکه چرا وی تصمیم گرفته است کنفرانس خبری رسمی با خبرنگاران برگزار نکند، اکستا را به اشاعه «اخبار جعلی» متهم کرد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا

در حالی که  دونالد ترامپ، مقامات بلندپایه دولت وی و کارکنان مطبوعاتی کاخ سفید که برای شنیدن سخنان رئیس جمهور درباره تحقیقات در خصوص قوانین مالکیت معنوی چین در اتاق پذیرایی دیپلماتیک در کاخ سفید گرد هم آمده بودند، اکاستا، خبرنگار سی‌ان‌ان در کاخ سفید از ترامپ سوال کرد که چرا دو روز طول کشید تا وی تظاهرات گروه‌های نژادپرست سفیدپوست در شارلوتسویل در ایالت ویرجینیا را محکوم کند در حالی که این تظاهرات روز شنبه برگزار شده بود.

ترامپ در پاسخ با اشاره به اظهاراتش درباره این ناآرامی در شارلوتزویل در اوایل روز دوشنبه گفت: «آن‌ها محکوم شدند.»

اکاستا در ادامه ترامپ را تحت فشار گذاشت که چرا وی در پی حوادث در این شهر یک کنفرانس خبری برگزار نکرد تا به خبرنگاران در این زمینه پاسخ دهد.

ترامپ نیز در جواب گفت: «سوال کردن به هیچ وجه موجب ناراحتی من نمی‌شود، اما من اخبار واقعی را دوست دارم نه اخبار جعلی را. شما اخبار جعلی منتشر می‌کنید.»

خبرنگار سی‌ان‌ان در واکنش به این سخنان به ترامپ گفت: «خودتان تاکنون اخبار جعلی زیادی منتشر نکرده‌اید؟!»

ترامپ اخیرا به علت محکوم نکردن اقدامات گروه‌های نژادپرست سفیدپوستی که روز شنبه در شارلوتسویل تظاهرات کردند هدف انتقاد قرار گرفت. این گروه‌های نژادپرست با گروه‌های مخالف درگیر شدند که در طی آن یک زن جان خود را از دست داد و ۱۹ نفر دیگر زخمی شدند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر نیز شبکه سی‌ان‌ان و چند رسانه دیگر آمریکایی را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه