English

واشنگتن احتمالا شرکت‌های چینی بیشتری را تحریم می‌کند

یک مقام ارشد آمریکایی از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه شرکت‌ها و موسسات مالی چینی به خاطر ارتباط و همکاری با کره شمالی خبر داده است.

واشنگتن احتمالا شرکت‌های چینی بیشتری را تحریم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، یک مقام ارشد آمریکایی روز سه شنبه تاکید کرد: احتمالا واشنگتن به زودی تحریم های جدیدی را علیه شرکت ها و موسسات مالی چینی اعمال خواهد کرد که هدف اصلی آن مهار برنامه های تسلیحاتی کره شمالی است.

 سوزان تورنتون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور شرق آسیا در سخنانی در سنا در پاسخ به این سئوال که "آیا انتظار می رود تحریم های جدید علیه شرکت ها و موسسات مالی چین طی 30 روز آینده اعمال شود" ، تاکید کرد: ما بر روی فهرستی جدید از شرکت ها کار می کنیم که تصورمان این است در حال نقض قوانین هستند.. فکر می کنم به زودی شاهد اقدامات عملی خواهید بود.

وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا ترجیح می دهد تا با چین در منطقه همکاری کند. ولی کاملا آماده هستیم تا خودمان اقدامات لازم را انجام دهیم. تصور می کنم چینی ها اکنون کاملا آگاه شده اند که ما شرکت های چینی را در صورت نیاز، تحت تعقیب قرار خواهیم داد، اگر متوجه شویم که این شرکت ها در حال نقض قوانین هستند و اگر احساس کنیم که چین تمایلی برای همکاری برای هدف قراردادن این شرکت ها ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه