English

جنبش جهانی تحریم اسرائیل بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل رژیم صهیونیستی را به شکست کشاند

جنبش جهانی تحریم اسرائیل موسوم به «بی دی اس»، روز دوشنبه اعلام کرد: فعالیت‌های این جنبش سبب شد تا شرکت خدمات حمل و نقل عمومی رژیم صهیونیستی (ایجید) نتواند در مناقصه 190 میلیون یورویی شمال هلند پیروز شود.

جنبش جهانی تحریم اسرائیل بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل رژیم صهیونیستی را به شکست کشاند

به گزارش خبرگزاری موج، این محرومیت پس از آن رخ داده است که رهبران جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی علیه شرکت اسرائیلی صورت دادند و اعلام کردند که این شرکت بخشی از ماهیت رژیم تبعیض نژادی آپارتاید اسرائیل به شمار می‌رود و با رژیم اشغالگر صهیونیستی همدست است.
این جنبش در ادامه تاکید کرد: بی دی اس موفق شده است تا مانع پیروزی این شرکت اسرائیلی در مناقصه حمل و نقل عمومی شود که دولت هلند برای مدیریت خطوط حمل و نقل در شمال این کشور در نظر گرفته بود.
درصورت پیروزی ایجید (شرکت حمل و نقل عمومی اسرائیل) در این مناقصه، مدیریت خطوط اتوبوسرانی عمومی شمال هلند شامل آمستردام پایتخت این کشور در ازای 19.1 میلیون یورو و به مدت 10 سال، به این شرکت واگذار می شد.
جنبش تحریم اسرائیل (بی دی اس) یک جنبش جهانی است که اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را شناسایی می‌کند.
این شرکت همچنین تمامی اقدامات کشورها برای عادی سازی روابط با این رژیم را متوقف و از همه کشورها می‌خواهد تا شرکت‌های حامی رژیم نژادپرست صهیونیستی را تحریم کنند.
اقدامات تنبیهی که از سوی این جنبش علیه اسرائیل صورت می گیرد، شامل تحریم رژیم اشغالگر قدس، تعلیق سرمایه گذاری مرتبط با این رژیم و نیز اعمال مجازات (برای شرکت ها) در صورت همکاری با رژیم تل آویو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه