English

نیروی دریایی یمن یک ناوچه سعودی را هدف قرار داد

سرویس بین الملل– نیروی دریایی یمن سپیده دم امروز چهارشنبه یک ناوچه سعودی متجاوز در سواحل شهر المخاء واقع درغرب استان تعز را هدف قرار داده و منهدم کرد.

نیروی دریایی یمن یک ناوچه سعودی را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از العهد، یک مقام مسوول در نیروی دریایی یمن ضمن اعلام این مطلب افزود : این ناوچه که در حال انجام اقدامات خصمانه بوده است با یک سلاح کاربردی و پیشرفته مورد هدف واقع شد.

پیش بینی می شود نیروی دریایی یمن به زودی با صدور بیانیه ای مشروح این عملیات و نوع سلاح بکار رفته در آن را توضیح دهد.

از ابتدای آغاز حمله ائتلاف سعودی علیه یمن تا کنون این دهمین کشتی نظامی سعودی است که از سوی ارتش یمن و کمیته های مردمی منهدم می شود و علاوه بر آن بیش از ده قایق جنگی سعودی نیز تا کنون توسط نیروهای یمنی به آتش کشیده شده اند. 

درهمین راستا نیروی دریایی یمن در سی ام ژانویه سال گذشته میلادی ناوچه ' المدینه' متعلق به نیروهای متجاوز سعودی را در مقابل سواحل غربی یمن هدف قرار داد و منهدم کرد.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. 

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه