English

واکنش جهان اسلام به جنایات رژیم آل خلیفه

سرویس بین الملل - کارشناسان و اندیشمندان از نقاط مختلف جهان، جنایات رژیم آل خلیفه ضد مردم مظلوم بحرین و آیت الله عیسی قاسم را محکوم کردند

واکنش جهان اسلام به جنایات رژیم آل خلیفه

.به گزارش خبرگزاری موج ، همصدا با مردم مظلوم بحرین، مقامات،شخصیت ها و اندیشمندان مناطق مختلف جهان، جنایات رژیم آل خلیفه ضد آیت الله عیسی را محکوم کردند. 

صابر ابومریم فعال سیاسی در پاکستان تاکید کرد جامعه بین المللی هیچ توجهی به خواست مردم بحرین ندارد و نقض حقوق بشر در آن کشور را نادیده می گیرند.

شبیر میثمی از علمای برجسته پاکستان هم گفت: متعجبم که جهان ظلم به مردم بحرین را نمی بیند. وی گفت این از دسیسه های آمریکاست و  مردم کشورهای اسلامی وظیفه دارند علیه ظلم به مردم بحرین قیام کنند. 

 

در بیروت نیز جواد فیروز رئیس سازمان دمکراسی و حقوق بشر بحرین گفت: تعامل جامعه جهانی با مظلومیت ملت بحرین کاملا منافقانه و بر اساس معیارهای دو گانه است و نه شعارهای عدالت و حقوق بشر. وی افزود: سازمان ملل در موضوع بحرین سکوت کرده و  هیچ اشاره ای به جنایت های آل خلیفه نمی کند. 

ابراهیم المدهون، از اعضای انجمن حقوق بشر بحرین نیز گفت: هر طرف خارجی که کمک و یا نیروی امنیتی و نظامی در اختیار رژیم آل خلیفه قرار دهد در جنایات این رژیم فاقد هر گونه پایگاه و مشروعیت مردمی شریک است. 

یوسف ربیع فعال سیاسی بحرین هم ضمن محکومیت جنایات آل خلیفه گفت:رژیم بحرین بر اساس قانون بین الملل و قانون اساسی بحرین حق سلب تابعیت و محاکمه شهروندان بحرینی از جمله آیت الله عیسی قاسم را ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه