English

در ایام تعطیلات عید نوروز

خانواده بیمه کوثر در کنار مردم

در ایام تعطیلات عید نوروز تمامی سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور هر روز از ساعت 9 لغایت 13 آماده پاسخگویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

خانواده بیمه کوثر در کنار مردم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، با توجه به اهمیت رضایتمندی ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران و تسریع در خدمت‌رسانی در هر زمان و مکان، مشتریان عزیز می‌توانند در تعطیلات عید نوروز برای دریافت خدمات به سرپرستی‌ها و شعب این بیمه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

معصومه نجاتبخش ضمن تبریک سال نو و گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای عموم مردم، در رابطه با موضوع خدمت‌رسانی در ایام نوروز تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از روز سه‌شنبه 29 اسفند 1402 تا روز دوشنبه 13 فروردین 1403 همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت 9 تا 13 آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت 8 تا 17 با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره 02189382  تماس بگیرند. نجاتبخش در پایان اضافه کرد: مشتریان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال، خدمات آنلاین بیمه‌ای خود را در سامانه «کوثر من» دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه