English

در مجمع عمومی فوق العاده:

تصویب اساسنامه جدید و افزایش سرمایه بیمه کوثر از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومان

در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه کوثر که به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه برگزار گردید، سرمایه شرکت از 2500 به 3350 میلیارد تومان افزایش یافت و اساسنامه جدید نیز به تصویب رسید.

تصویب اساسنامه جدید و افزایش سرمایه بیمه کوثر از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در مجمع فوق العاده افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه بیمه کوثر که به ریاست جناب آقای علی اصغر محرابیان رئیس هیئت مدیره شرکت برگزار گردید، با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه شرکت از 2500 میلیارد تومان به 3350 میلیارد تومان رسیده و اساسنامه جدید شرکت نیز مصوب شد. این افزایش سرمایه 34درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها صورت می پذیرد.

دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر کیفیت سودآوری بیمه کوثر به عنوان یکی از سه شرکت برتر در صنعت بیمه را بر پایداری و تکرار پذیری آن استوار دانست و افزود: افزایش سطح توانگری مالی، اصلاح ساختار مالی، توسعه بازار، بهبود ظرفیت نگهداری ریسک، حضور موثر در کنسرسیوم‌ها و افزایش سودآوری از مزایای این افزایش سرمایه هستند.

همچنین طبق گزارش معاون برنامه ریزی بیمه کوثر تغییرات اساسنامه مطابق با نمونه ابلاغی بیمه مرکزی و دستورالعمل حاکمیت شرکت‌های بورسی بوده است.

لازم به توضیح است مجمع عمومی فوق العاده بیمه کوثر در روز 1402/11/24 و از ساعت 9 صبح با حضور 79 درصد از صاحبان سهام، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی و با امکان حضور مجازی سهامداران از طریق سه درگاه مختلف آنلاین و مراجعه به تارنمای شرکت برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه