English

اهتمام بانک ملی ایران به تکمیل زنجیره ارزش در حوزه بین الملل و ارز کشور

عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران با بیان اینکه ۹۵ سال قدمت و خدمت، افتخار بانک ملی ایران است، اظهارداشت: این بانک در صنعت مالی و شبکه بانکی کشور، در راستای تکمیل و توسعه زنجیره ارزش مسیر جدید و خوبی را در حوزه ارزی دنبال می کند.

اهتمام بانک ملی ایران به تکمیل زنجیره ارزش در حوزه بین الملل و ارز کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، علی رضا گچ پز زاده  ضمن حضور و بازدید از غرفه بانک ملی ایران در دومین نمایشگاه بین المللی اوراسیا در تهران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران، موضوع توسعه روابط بانکی و امکان بکارگیری سیستم‌های نوین تعاملات مالی به منظور تسهیل و گسترش همکاری‌ها در راستای تحقق اهداف کلان کشورهای منطقه اوراسیا را مورد بررسی قرار داد.

وی تصریح کرد: این بانک با انجام اقداماتی نظیر؛ توسعه روابط بانکی بین الملل، گسترش شعب خارجی، ارائه خدمات ارزی آنی، تبادلات مالی، انجام نقل و انتقال وجوه، عملیات تبدیل ارز، ارائه مشاوره، صدور کارت بانکی و خدمات ویژه به تجار، بازرگانان و مدیران بنگاه های اقتصادی، نشان می دهد مسیر جدید و خوبی در بانکداری کشور دنبال می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هم اکنون فعالیت‌های این بانک مطابق با استانداردهای جهانی است، گفت: بانک ملی ایران با فعال کردن شعب خارجی قصد دارد امور تجاری کشور را تسهیل، توسعه و نظام مند کند.

معاون ارزی بانک ملی ایران با اشاره به این که در حال ورود به فاز جدیدی از ارائه خدمات ارزی و بین الملل به تجار و بازرگانان داخلی و خارجی هستیم ادامه داد: برای توسعه و گسترش همکاری های بین الملل با بانک های خارجی ، تجار و بازرگانان کشور های دیگر آمادگی داریم و در این زمینه به منظور ایجاد ارتباط نزدیک تر،  اقدامات مطلوب و موثری صورت گرفته و در حال اجرای زیرساخت‌ها و تدوین مقررات و دستورالعمل‌های لازم هستیم.

وی در ادامه به شعب خارجی و واحدهای سابسیدری بانک ملی ایران در کشورهای دیگر اشاره کرد و یادآور شد: هدف از تاسیس میربیزینس بانک تسهیل مناسبات اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در تمامی حوزها اعم از مبادلات تجاری، مراودات مالی و فناوری مالی جدید بود که هم اکنون بعد از دو دهه تاسیس همواره به عنوان حلقه اتصال سیستم بانکی دو کشور به ایفای نقش می پردازد‌.

گچ‌پز زاده با اشاره به این که میربیزینس با بانک های بزرگ روسیه مراودات مالی دارد، افزود: با توجه به افتتاح شعبه جدید میربیزینس در جمهوری تاتارستان شرایطی را فراهم کرده ایم که تمامی تجار، بازرگانان و مدیران بنگاه های اقتصادی ایرانی امکان افتتاح حساب و دریافت خدمات ارزی از میربیزینس بانک را دارند.

به گفته وی، در روسیه علاوه بر بانک یک باشگاه مشتریان و شرکت لیزینگ اسلامی در تاتارستان و مناطق مسلمان نشین در حوزه اوراسیا ایجاد کردیم تا علاوه بر مبادلات بانکی، امکان ارائه خدمات تجاری و اطلاعات اقتصادی شرکت‌ها و منطقه را پشتیبانی کنیم و البته در سال جدید میلادی شرکت بیمه را نیز فعال خواهیم کرد .

وی به برنامه توسعه همکاری با بانک‌های دیگر روسیه همانند vtb و ازبر تا سال آینده اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران اقدامات مناسبی برای کنترل بازار‌های مالی انجام داده است که اگر این اقدامات ادامه پیدا کند شرایط بهتری در اقتصاد فراهم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه