English

در نشست شورای هماهنگی همایش بیمه مطرح شد:

فرصت مطالعاتی برای اساتید دانشگاه و پژوهشگران فراهم می شود

پژوهشکده بیمه در مسیری گام برمی دارد که نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی آن به بهبود وضعیت صنعت بیمه کمک کند.

فرصت مطالعاتی برای اساتید دانشگاه و پژوهشگران فراهم می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، حمید کردبچه - رییس پژوهشکده بیمه و دبیر همایش بیمه و توسعه - که در جمع اعضای شورای هماهنگی این همایش سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در همایش "بیمه و توسعه" در سال جاری کوشیده ایم تا بخش علمی را از مباحث عمومی تفکیک کنیم تا مباحث تخصصی به صورت ویژه مطرح شود.

دبیر علمی همایش بیمه و توسعه با اعلام این مطلب که رییس کل بیمه مرکزی وعده داده که تا پایان این همایش در تمامی مراسم و پنل های تخصصی حضور پیدا کند از دکتر غلامرضا سلیمانی به عنوان یک مدیر توسعه گرا و پژوهش محور یاد کرد و افزود: حضور رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل از مرحله سیاستگذاری ها و تصمیم گیری های اولیه تا اجرا، نشانه بارز اهمیت موضوع پژوهش در صنعت بیمه است که این امر بار مسئولیت های پژوهشکده بیمه را سنگین تر می کند.

کردبچه اظهارداشت: عزم پژوهشکده برای تعامل با صنعت بیمه بسیار جدی است و اگر این تعامل نباشد محصولات پژوهشکده در قفسه کتابخانه ها حبس خواهد شد.

وی از ضرورت آسیب شناسی همایش سالانه بیمه و توسعه بر اساس نقطه نظرات و دیدگاه های صاحبنظران بیمه کشور خبر داد و گفت: برپایی همایش های علمی باید خروجی های مناسب و متناسبی داشته باشد و ما امیدواریم نتایج تحقیقات و پژوهش ها در درمان دردهای صنعت بیمه موثر باشد.

وی حضور دانشگاهیان و پژوهشگران اقتصادی در این همایش را زمینه ساز تعامل بیشتر حوزه های بیمه و دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: آشنایی فعالان حوزه مدیریت دانش و بدنه تحقیقاتی کشور با صنعت بیمه یک اتفاق ارزشمند است که باید این جریان را تقویت کنیم.

وی در پایان تعاملات منطقه ای و جهانی صنعت بیمه کشور را راهکار اصلی توسعه صنعت بیمه عنوان کرد و نسبت به ضرورت استفاده از تجارب تمامی اندیشمندان علم اقتصاد در عرصه بیمه تاکید کرد.

گفتنی است نشست شورای علمی همایش بیمه و توسعه به میزبانی شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد و در پایان این نشست تنی چند از مدیران عامل و مسئولان صنعت بیمه نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه