English

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد:

استحکام انقلاب بر پایه صبر مادران شهید است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: مادران و خواهران و همسران شهدا با صبوری خود انقلاب را مستحکم کردند.

استحکام انقلاب بر پایه صبر مادران شهید است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فاطمه دانش یزدی در ششمین جشنواره اسوه های صبر و استقامت یزد اظهار داشت: امروز شهدا و خانواده‌های معزز آنها در پاسداشت ارزش‌ها و اصول انقلابی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) نقشی مهم ایفا می‌کنند و دشمنان را از اهداف شومی که در سر دارند مایوس کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: جانفشانی‌های فراموش نشدنی برآمده از این نگاه را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم و امروز نیز مدافعان حرم تجلی‌گر این اثرات تربیتی هستند.

دانش یزدی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری و تاکنون که فراز و نشیب و دشمنی‌های متعددی را پشت سر گذاشته، همواره بر ستون صبر، پایداری و وفاداری مردمی استوار بوده است.

وی گفت: شهدا در دامان مادران این سرزمین درس اخلاق و زندگی آموختند که با رشادت خود امنیت امروز را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و ما امروز مفتخریم از وجود سرمایه‌های عظیمی چون مادران، همسران و خواهران شهدا بهره‌مند هستیم که با پیروی از اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری(س) گذشت و مقاومت پیشه ساخته‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با بیا اینکه از سوی دیگر بانوانی که افتخار جانبازی و یا فعالیت مستقیم در مسیر ایثار و مجاهدت را دارند نیز شایسته تقدیر هستند تصریح کرد: وجود عزیزانی در لباس خدمت به حفظ امنیت و استقلال این مرز و بوم نیز خود تعبیری از واژه بلند ایثار، مردم داری و شجاعت است.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: پاسداشت منزلت حضرت ام البنین(ع) و روز رحلت این بانوی پارسا و مومن که با عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده، یکی از زیباترین و مقدس‌ترین کارهایی است که باید مورد توجه مسئولین و آحاد جامعه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر