English

با رای سھامداران، مجمع بانک پارسیان به تنفس خورد

با نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با رای سهامداران، برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به پایان اسفند 97، با یک هفته تنفس به دوشنبه 7 مرداد ماه موکول شد.

با رای سھامداران، مجمع بانک پارسیان به تنفس خورد

به گزارش خبرگزاری موج ، در این مجمع که به ریاست مهندس خسروانی، عضو هیات مدیره بانک پارسیان و حضور نمایندگان سهامداران عمده در جایگاه هیات رییسه برگزار شد، مقرر شد تا مجمع عمومی سالانه این بانک حسب ماده 104 قانون تجارت با یک هفته تنفس، روز دوشنبه 7 مردادماه راس ساعت 15 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شود.

نیاز به زمان بیشتر برای بررسی و تایید صورت های مالی حسابرسی شده بانک پارسیان از سوی مقام ناظر، دلیل این تنفس اعلام شده است.

مدیرعامل بانک پارسیان در این جلسه طی سخنانی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت سهامداران، گفت : علیرغم تحریم ناعادلانه و غیرقانونی بانک در اواسط سال گذشته، به پشتوانه حمایت و همراهی شما سهامداران گرانقدر و همچنین همت و عزم بلند کارکنان و مدیران بانک، هم اکنون بانک پارسیان در جایگاهی مطلوب و با شرایط عمومی مناسب قرار دارد.

دکتر پرویزیان با اشاره به اقدامات اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک مرکزی ج.ا.ا به عنوان مقام ناظر در سال گذشته برنامه ها و سیاست های جدیدی در حمایت از بانک ها پایه ریزی کرده که این سیاست ها در جهت تقویت شبکه بانکی و حمایت از سهامداران است.

دکتر پرویزیان در ادامه از بهبود وضعیت مطالبات معوق بانک خبر داد و افزود: طی سال های اخیر با حمایت و همکاری دستگاه های حاکمیتی کشور از جمله دولت، قوه قضاییه، بانک مرکزی و دستگاه های مسئول اطلاعاتی و امنیتی و غیره توانستیم حجم عمده ای از مطالبات معوق بدهکاران کلان را وصول کرده و اقدامات موثری درجهت احقاق حقوق مشتریان و سهامداران گرامی صورت دهیم.

مدیرعامل بانک پارسیان همچنین از افزایش سرمایه بانک از محل آورده و تجدید ارزیابی دارایی های خبر داد و افزود: امیدواریم با موافقت شما سهامداران گرانقدر و جلب نظر دستگاه های مسئول، افزایش سرمایه بانک در سال جاری محقق شده تا شرایط مطلوب تری در رعایت استاندارد برای بانک و سهامداران ارجمند رقم بزنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه