English

چرا خرید خانه یک سرمایه ‌گذاری مطمئن است؟

خرید خانه به عنوان سرمایه‌گذاری مطمئن شناخته می‌شود، زیرا همواره تقاضا برای مسکن وجود دارد و ارزش ملک‌ها در طول زمان افزایش می‌یابد. همچنین، درآمد اجاره و مزایای مالیاتی نیز جذابیت خرید خانه را افزایش می‌دهد پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه متن همراه ما باشید.

چرا خرید خانه یک سرمایه ‌گذاری مطمئن است؟

به گزارش خبرگزاری موج، هر فرد باید در دوران زندگی خود، بخشی از درآمدش را در جایی مطمئن سرمایه‌گذاری کند، تا در بلندمدت بتواند سود خوبی را از آن دریافت نماید. راه‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که می‌توان به سپرده‌های بانکی، خرید طلا، سرمایه‌گذاری ملک و ورود به بورس اشاره نمود. اکثر افراد در تمامی این شیوه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ اما بر اساس آمار اثبات شده است که سرمایه‌گذاری ملک، بهترین راه برای سرمایه‌گذاری است.

منطقه چیتگر یکی از مناطقی است که هر فرد آرزوی زندگی‌کردن در آن را دارد. همان‌طور که می‌دانید حضور پروژه‌های عظیمی مانند ایران‌مال که به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه شناخته شده است تنها یکی از دلایل رشد و ترقی این منطقه در آینده خواهد بود. به همین دلیل سرمایه‌گذاران شروع به ساخت پروژه‌های زیبا و لوکسی مانند نارنجستان 5 و پروژه ستین کرده‌اند که جدای از مجلل بودن، به دلایل موقعیت و امکانات ویژه‌ای که دارند، آینده بسیار سودآوری را برای سرمایه‌گذاران رقم خواهند زد.

ما در این متن سعی داریم تا شما را با دلایل امن بودن سرمایه‌گذاری در ملک آشنا کنیم تا شما هم بتوانید از سود این سرمایه‌گذاری‌ها لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

مقایسه ریسک سایر بازارها با بازار مسکن

همه افراد می‌توانند در بازار بورس، طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنند؛ اما اینکه کدام یک از آن‌ها ریسک کمتری دارد را به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • بورس یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است که شما با بودجه بسیار کم هم می‌تواند به این بازار ورود کنید؛ اما ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار بالا است و علاوه بر این خطر ازبین‌رفتن سرمایه هم شما را تهدید می‌کند.
  • خرید طلا روش دیگری از سرمایه‌گذاری است و همه ما تجربه یک‌بار خریدوفروش آن را داشته‌ایم. طلا در زمان فروش تنها ضرر و یا همان مبلغی که برای خرید پرداخت کرده‌ایم را برای ما به ارمغان می‌آورد، پس نمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
  • بهترین روش، سرمایه‌گذاری در مسکن است؛ زیرا شما در هر زمان که ملکی را خریداری کرده باشید و پس از چند سال تصمیم به فروش آن بگیرید، قیمت نهایی بالاتر از مبلغی است که شما در زمان خرید پرداخت کرده‌اید. اما یک تفاوت بین انتخاب منطقه سرمایه‌گذاری وجود دارد. برخی از مکان‌ها مانند منطقه 22 در حال رشد و پیشرفت هستند که این می‌تواند سرمایه شما را چندین برابر نماید درحالی‌که برخی از مناطق پیشرفت خود را کرده‌اند و سود چشمگیری را در زمان فروش در اختیارتان قرار نمی‌دهند.

در نتیجه اگر شما هم تصمیم دارید برای سرمایه‌گذاری، روشی ایمن و کم‌ریسک را انتخاب کنید، سرمایه‌گذاری در ملک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

پروژه‌های آینده‌دار برای سرمایه‌گذاری مطمئن

منطقه 22 تهران به جهت حجم بالای سرمایه‌گذاری که در آن صورت می‌گیرد، دارای پروژه‌های آینده‌دار و فوق‌العاده‌ای است که در متن ذیل آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

سودآوری سریع با پیش‌خرید پروژه نارنجستان ۵

 

مسکن

 

پروژه نارنجستان ۵ بهترین گزینه برای افرادی است که علاوه بر خانه‌دارشدن به دنبال موقعیتی جهت سرمایه‌گذاری معتبر هستند. سازنده این پروژه، تعاونی پر آوازه ابنیه آکام است که به تحویل به‌موقع پروژه‌ها مشهور است. پروژه نارنجستان ۵ به جهت موقعیت مکانی، رزومه قدرتمند سازنده و امکانات عالی که دارد فرصتی عالی را برای سرمایه‌گذاری و سکونت ایجاد کرده است و می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور، ارزش‌افزوده بسیاری را برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.

امکانات ویژه پروژه ستین منطقه 22

 

مسکن1

پروژه ستین یکی از بهترین موقعیت‌های منطقه 22 تهران محسوب می‌شود. این پروژه در منطقه خوش‌آب‌وهوای مروارید شهر قرار دارد که هر اتفاق عمرانی در آینده، می‌تواند ارزش پروژه‌های منطقه را افزایش دهد. پروژه ستین امکانات ویژه را برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است که در متن ذیل آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • تعهد ضرر و زیان سرمایه‌گذاران
  • تصمیم‌گیری آسان خریداران برای انتخاب واحدها به جهت تنوع متراژ پروژه
  • %15 سود مشارکت جهت سرمایه‌گذارانی که پروژه را تا زمان تحویل نگهداری کرده‌اند.

پس اگر به دنبال بهترین موقعیت برای سرمایه‌گذاری هستید، پروژه ستین بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دریافت مشاوره‌های تخصصی برای داشتن انتخاب درست

تمام افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن هستند، باید با دریافت مشاوره‌های تخصصی برای داشتن انتخاب درست اولین گام خود را بردارند. املاک منطقه ۲۲ با داشتن کادری متخصص و همینطور متمرکز بر پروژه‌های پیش‌فروش منطقه چیتگر، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. شما می‌توانید با همراهی مشاورین تیم املاک دیار 22، بهترین پروژه سودآور را در منطقه چیتگر انتخاب نمایید.

نتیجه‌گیری

در این نگارش سعی داشتیم تا شما را با دلایل مهم سرمایه‌گذاری در ملک آشنا نماییم و در ادامه بهترین پروژه‌های سودآور منطقه چیتگر را به شما معرفی کردیم. پس اگر می‌خواهید انتخابی درست و آینده‌دار داشته باشید، می‌توانید با اعتماد به مشاورین تیم املاک دیار 22 به‌ هدف دلخواهتان دست یابید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه