English

معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

واگذاری زمین به ۵۰۳ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان از سال ۱۴۰۰ تا کنون

معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن ۵۰۳ نفر از اقشار ویژه استان واگذار شده است.

واگذاری زمین به ۵۰۳ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان از سال ۱۴۰۰ تا کنون

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد کیانی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه استان اظهار کرد: بر اساس بند ل ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تامین مسکن اقشار ویژه واجد شرایط باقیمانده (جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان، فرزندان شهید، فرزندان جانبار ۷۰ درصد به بالا) در قالب واگذاری زمین و مسکن مسئولیت پیدا کرد. 

وی افزود: بر همین اساس از سال ۱۴۰۰ تا کنون اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن ۵۰۳ نفر از اقشار ویژه استان واگذار شده است. 

معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: از این میزان در سال ۱۴۰۰، زمین برای ۳۰۴ نفر در ۱۷ شهر استان، در سال ۱۴۰۱ برای ۱۹۳ نفر در ۱۱ شهر و در سالجاری تا کنون برای ۶ نفر در ۳ شهر استان تامین و واگذار شده است. 

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده برای تامین مسکن خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول اظهار کرد: ۱۷ قطعه زمین مسکونی به این خانوارها در سطح استان واگذار شده تا مشکل مسکن این تعداد از جامعه هدف رفع شود. 

وی با بیان اینکه این اراضی از سال ۱۴۰۰ تاکنون به ۱۷ خانواده دارای حداقل دو عضو معلول واگذار شده است، گفت: در سال ۱۴۰۰، ۱۴ قطعه زمین در ۳ شهر، در سال ۱۴۰۱، ۱ قطعه زمین و در سالجاری نیز ۲ قطعه زمین در یک شهر برای ساخت واحد مسکونی تامین شده است. 

معاون املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه داشتن مسکن برای خانواده هایی که دارای فرزند معلول هستند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک هیچ خانواده دارای فرزند معلول، بدون مسکن نباشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه