English

با حضور استاندار ایلام:

عملیات گازرسانی به ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بدره انجام شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طی آئینی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان محلی، طرح گازرسانی به ۲ واحد تولیدی صنعتی و همچنین ساختمان اداری گاز بدره افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عملیات گازرسانی به ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بدره انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی در مراسم افتتاح ساختمان اداری گاز شهرستان و گازرسانی به واحدهای تولیدی شهرستان بدره با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز هزینه شده‌است، افزود: بمناسبت ایام الله دهه فجر ۲ واحد تولیدی و صنعتی دیگر گازدار شد تا گامی دیگر در جهت تحقق نامگذاری سال‌جاری و کمک به رونق تولید برداشته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه برای اجرای گازرسانی به این ۲ واحد تولیدی، ۲۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده‌است، اظهار داشت: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، ۱۰۰ درصد می باشد.

 وی تصریح کرد: تا‌کنون ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است و این شرکت برای تحقق نامگذاری سال جاری برای گازدار نمودن سایر واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه مدون در دست اقدام دارد.

شمس اللهی با بیان اینکه شهرستان بدره دارای ۲ شهر و ۲۵ روستا می‌باشد که تاکنون هر ۲ شهر و ۲۵ روستای آن گازدار شده‌است و در زمره شهرستانهای سبز استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در شهرستان بدره بیش از ۵ هزارو ۷۸۹ خانوا، مشترک گاز طبیعی هستند و تا‌کنون ۳ هزارو ۹۹۵ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نصب و ۲۱۴ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه