English

سرهنگ شهاب عزیز زاده:

در سال گذشته ۶۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در ایلام کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان ایلام در یکسال گذشته در زمینه مقابله با مواد مخدر توفیقات خوبی داشته است،گفت::کشف 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر نشان از کار خوب پلیس در راستای مبارزه و مقابله با مواد مخدر دارد.

در سال گذشته 600 کیلوگرم انواع مخدر در ایلام کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی ناجا است،افزود: پیشگیری اساسی ترین اصل در مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر قرار داریم و پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است،اظهار داشت: رویکرد ناجا در مبارزه با مواد مخدر مبتنی بر اصل پیشگیری است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد:افزایش سطح آگاهی جامعه ،افزایش مهارتهای زندگی ،تقویت باورهای دینی و معنوی ،پرکردن اوقات فراغت جوانان و تقویت جسم با فعالیتهای ورزشی می تواند نقش مهمی در کاهش گرایش به مواد مخدر ایفا کند.

سرهنگ عزیززاده به نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد اشاره و تصریح کرد:برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد از مسائل مهمی است که می تواند به خانواده ها آموزش لازم را در جهت پیشگیری و مقابله با اعتیاد ارائه دهد.

وی اظهار داشت: آگاه سازی اقشار مختلف جامعه به عنوان یکی از اولویت های کاری پلیس است و کارشناسان این فرماندهی برگزاری مستمر کلاس های آموزشی در بستر فضای مجازی خصوصا شبکه شاد و استفاده از ظرفیت صدا وسیما و آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه