English

دستگیری یک قاچاقچی پرنده در مترو

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی پرنده که با یک گونه‌ نادر از کبک وحشی وارد مترو شده بود، خبر داد.

دستگیری یک قاچاقچی پرنده در مترو

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عباس کرمی در تشریج جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مترو در حال گشت‌زنی در این محدوده بودند که در یک از ایستگاه‌ها به رفتار مردی که درحال پرسه‌زنی بی‌هدف بود، مشکوک شده و او را تحت نظر قرار دادند. دقایقی بعد متهم که متوجه حضور ماموران شده بود، پا به فرار گذشت که در جریان آن ماموران اقدام به تعقیب وی کرده و به سرعت این مرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به بازرسی از لوازم همراه این فرد، گفت: ماموران پلیس مترو در بررسی اولیه از متهم یک عدد کبک وحشی کمیاب را کشف کردند. با توجه به کشف این پرنده، ماموران اقدام به بازجویی از متهم کردند که در جریان آن این فرد معترف شد که اقدام به قاچاق پرنده کرده و قصد داشته تا این گونه کمیاب را به فروش برساند که دستگیر شد. 

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت با بیان اینکه پرنده مذکور به سازمان حفاظت محیط‌زیست تحویل داده شد، گفت:‌ برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه