English

سوختن ۹ مرد جوان با کینه‌جویی آتشین در جنوب تهران + جزئیات

مرد جوان اهل کشور افغانستان که در اقدامی هولناک درخانه‌ای در بازارچه قوام‌الدوله اقدام به آتش‌افروزی کرده و باعث سوختگی 9 نفر شده بود، دستگیر شد.

سوختن 9 مرد جوان با کینه‌جویی آتشین در جنوب تهران + جزئیات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عقربه‌ها ساعت 7 صبح شنبه یکم مهرماه را نشان می‌داد که فریاد‌های دلخراش "سوختم سوختم" 9 مرد جوان از یک خانه‌ در خیابان طرحانی سکوت صبحگاهی بازارچه قوام‌الدوله جنوب تهران را درهم شکست.

خیلی زود کسبه بازارچه این آتش‌سوزی هولناک را به سامانه 125 آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش کردند که با اعلام این خبر، ماموران راهی محل حادثه شدند و حریق گسترده را در یک عملیات منسجم مهار کردند؛ همچنین امدادگران اورژانس که در محل حادثه حاضر شده بودند، مجروحان را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند اما در ادامه مشخص شد این آتش‌سوزی عمدی بوده و مرد آتش‌افروز که خود نیز هدف سوختگی قرار گرفته زمین‌گیر شده است.

طولی نکشید که ماجرای عمدی بودن این آتش‌سوزی در بی‌سیم‌های ماموران کلانتری پیچید و دقایقی تیم پلیسی پای در خانه 2 طبقه گذاشتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، صبح امروز متهم به صورت مخفیانه وارد طبقه دوم شده و در آنجا ابتدا بنزین را روی 9 مرد جوان پاشیده و سپس اقدام به آتش افروزی کرده اما خودش هنگام فرار دچار سوختگی و توسط افراد دیگر زمینگیر شده است.

بدین ترتیب متهم هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: چندی قبل از کشور افغانستان به ایران آمدم و مشغول کار شدم. قبلا سه روز در خانه موردنظر سکونت داشتم اما صاحبخانه من را بیرون کرد ناگفته نماند که برادرم با برخی از مصدومان در مغازه‌های اغذیه فروشی باب‌همایون کار می‌کرد و بخاطر اختلافات، اخراج شده بود.

مرد جوان ادامه داد: همین ماجراها کافی بود تا از آن 9 مرد کینه بگیرم؛ به همین خاطر صبح زود مخفیانه از روی دیوار وارد خانه شدم؛ ابتدا بنزین را روی 9 مردی که خواب بودند پاشیدم و سپس با فندکی در دست داشتم اقدام به آتش‌افروزی کردم اما در جریان این آتش سوزی خودم دچار جراحت از ناحیه پا، دست و صورت شدم که نتوانستم فرار کنم.

پس از اعتراف صریح متهم به این آتش افروزی، ماموران ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته بازارچه قوام‌الدوله بررسی‌های خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری موج، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت و حال جسمانی برخی از مصدومان اهل کشور افغانستان وخیم گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه