English

در راستای تشدید طرح پاکسازی محلات آلوده؛

دستگیری ۵۷ معتاد متجاهر در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب ازاجرای طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و دستگیری 57 نفر معتاد وخرده فروش مواد مخدر، دراین شهرستان خبر داد.

دستگیری 57 معتاد متجاهر در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب، ازاجرای طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و دستگیری 57 نفر معتاد وخرده فروش مواد مخدر، دراین شهرستان خبر داد. 

وی در تشریح این خبر گفت: همزمان با شروع بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در حاشیه مدارس، در سطح شهرستان میناب اجرا شد.

سرهنگ رستمی افزود: در اجرای این طرح ضربتی 57 معتاد متجاهر و پرخطر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به رضایت و خرسندی شهروندان از اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده، به ویژه مناطق حاشیه شهری، اظهار داشت: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم، این طرح به صورت مستمر اجرا می شود.

وی ادامه داد: ضروری است شهروندان و مردم فهیم شهرستان نیز همواره پلیس را در اجرای موفق این طرح ها یاری کرده و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه