English

سردار رحیمی :

به رغم تلاش استکبار شاهد بی نظیرترین امنیت در کشور هستیم

رئیس پلیس شهر تهران در اختتامیه جشنواره ناجیانمان گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی برقراری امنیت برای شهروندان است که به رغم تلاش استکبار شاهد بی نظیر ترین و بهترین امنیت در کشور هستیم.

به رغم تلاش استکبار شاهد بی نظیرترین امنیت در کشور هستیم

مراسم اختتامیه جشنواره ناجیانمان در دو حوزه پوستر و نقاشی در سطح ملی، با حضور جمعی از سرداران و عوامل نیروی انتظامی و محسن اسماعیلی، عضو شورای نگهبان عصر یکشنبه در خانه هنرمندان برگزارشد. دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالان عرصه هنر با محوریت نیروی انتظامی، سردار رحیمی، رئیس پلیس شهر تهران با ابراز خوشحالی از تولید آثار جوانان مستعد گفت: مشاهده نمایشگاه آثار جوانان هنرمند از این جهت مایه خوشحالی و افتخار است که تمام تولیدات به پیشنهاد خود این افراد بوده و نیروی انتظامی تنها نقش هدایت کننده در این زمینه داشته است.

وی در ادامه با تاکید بر شعار مردم محوری و جامعه محوری گفت: تمام سعی و تلاش پلیس و نیروی انتظامی برقراری امنیت برای ملتی است که نقطه اتکای جمهوری اسلامی ایران است که به لطف خدا و و پایمردی مردان در نیروی انتظامی به رغم تلاش استکبار شاهد بی نظیرترین و بهترین امنیت در کشور هستیم.

سردار رحیمی ضمن اشاره به استفاده دشمن از تمامی امکانات در فضای مجازی و ماهواره ها و ایجاد تنگناهای اقتصادی گفت: دشمن در این حوزه تلاش بسیاری کرده و اقداماتی نیز انجام داده است اما هیچ گاه در حوزه امنیت نتوانسته هیچ غلطی بکند. نیروی انتظامی توانسته از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها بی نظیرترین امنیت را به پشتوانه مردم به وجود بیاورد. امنیتی که خشم دشمنان کشور را سبب شده و ولیعهد عربستان  با خشم و ناراحتی از آن یاد می کند.

این مقام عالی انتظامی در ادامه بیان کرد: نیروی انتظامی از هزینه هایی که در افغانستان و پاکستان برای ورود یک گروهک تروریستی و هم چنین جمع شدن افرادی در انگلیس و آمریکا با  پشتوانه مالی امارات و عربستان برای خدشه وارد کردن به امنیت ایران شده باخبر است.

وی نیروی انتظامی را توانمند، دکترین و شعارش را مردم محوری دانست و گفت: در دی ماه 96 اعتراضاتی در برخی شهرها اتفاق افتاد که ما اجازه ندادیم همکارانمان رفتاری خارج از عرف با معترضین داشته باشند.نیروی انتظامی مبنایش مردم و برقراری امنیت ونظم در جامعه است. جامعه محوری و مردم محوری راهبرد نیروی انتظامی است که در کشورهای دیگر چنین نیست.

سردار رحیمی در پایان از تمام اقشار فرهیخته و اندیشمند مانند معلمان،هنرمندان و روحانیت درخواست کرد تا در کنار نیروی انتظامی به عنوان فرهنگ یار بمانند و بتوانند با همکاری پلیس شعار  و راهبردشان رااجرا و عملی کنند.

 

اختتامیه+جشنواره+ملی+ناجیان‌مان

همکاری پلیس و هنرمندان در جهت توسعه نظم و امنیت

در این مراسم هم چنین رئیس پلیس بین الملل ناجا طی سخن رانی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری هنرمندان و نیروی انتظامی جشنواره ملی پوستر ناجیانمان را نمادی از همدلی و همکاری هنرمندان و نیروی انتظامی دانست و گفت: برگزاری این جشنواره از سوی فعالان عرصه هنر و رسانه پیشنهاد شد که امیدواریم این تعامل و همکاری استمرار پیدا کنند. ما به خود می بالیم که پلیس و هنرمندان در چنین مکانی گردهم جمع آمده اند و تبلوری از هنر را به نمایش گذاشته اند.

سردار هادی شیرزاد درادامه بیان کرد: جلوگیری از تفرقه میان هنرمندان و پلیس،تقویت رابطه میان نیروی انتظامی، مردم و هنرمندان، جلب مشارکت عمومی در راستای ایجاد امنیت پایدار از اهداف این جشنواره بود که تااندازه زیادی توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

در پایان مراسم از برگزیدگان آثار نقاشی و پوستر قدردانی و جوایزی به آن ها اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه