English

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی انقلاب اسلامی متشکل از نیروهای دریایی ارتش و سپاه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز داشت: امروز نیروی دریایی انقلاب اسلامی متشکل از نیروهای دریایی ارتش و سپاه در ساخت انواع تسلیحات سرآمد و قدرت برتر منطقه است.

نیروی دریایی انقلاب اسلامی متشکل از نیروهای دریایی ارتش و سپاه است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در همایش نقش بسیج و قدرت دریایی در هشت سال دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: رژیم بعث وقتی احساس کرد ما ضعیف شدیم به مرزهای ما حمله کرد اما در حقیقت این رژیم به نمایندگی از تمام استکبار یک جنگ تمدنی به تمدن اسلام و تمدن غرب به راه انداخت.

وی افزود: انقلاب اسلامی معادلات عصر جدید را بهم ریخت و امام خمینی تمدن نوین اسلامی را پایه گذاری کرد. هنر امام خمینی این بود که با انقلاب اسلامی انرژی و ظرفیت‌های جوانان را برای مقابله با استکبار بکار گرفت.
دریادار کاویانی ادامه داد: در طول دوران انقلاب اسلامی هم امام با پشتوانه ملت انقلاب را هدایت کرد. با پیش بینی امام کمونیسم از هم پاشید اما در همان زمان سرویس‌های اطلاعاتی انقلاب اسلامی را به عنوان یک خطر برای غرب قلمداد کردند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: اما کشور ما همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. اما آمریکایی‌ها بعد از تحریم جنگ اطلاعاتی و امنیتی را علیه ما به راه انداختند و در همین قضیه سیستان و بلوچستان هم اولین کسی که از این جنایت حمایت کرد غربی‌ها بودند.

وی اظهار داشت: اما بزرگترین تهدید غرب علیه ما در ابتدای انقلاب به راه انداختن جنگ بود و خود صدام هم فکر نمی‌کرد جنگ هشت سال طول بکشد. آمریکایی‌ها در حقیقت با ترغیب عراق به تمدن نوین اسلامی حمله کرد. اما آنها در محاسبات خود ملت ایران و رهبری حضرت امام را لحاظ نکرده بودند و این موجب شکست آنها شد.

دریادار کاویانی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیروی دریایی در عرض ۶۷ روز نیروی دریایی عراق را از بین برد و ۱۰ هزار کشتی را در صحنه دریا اسکورت کرد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد کشور دچار قحطی‌های بزرگی می‌شد. اما این موفقت ها به برکت ایستادگی رزمندگان و ملت ما بود.

جانشین نداجا عنوان کرد: همه جنگ‌های بزرگ دنیا در زمین آغاز شده و در دریا تمام شده است. جنگ ما هم همینطور بود. از سال ۶۵ به بعد عراق فهمید که موفقیتی در دریا ندارد و به همین دلیل آمریکایی‌ها در صحنه دریا با ما وارد جنگ شدند. در آن زمان نیروی دریایی سپاه هم که تازه تشکیل شده بود با تاکتیک جنگ نامتقارن صدمات قابل توجهی به نیروی دریایی آمریکا وارد کرد.

وی گفت: در نهایت صدام و آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که توان مقابل با جمهوری اسلامی در دریا را ندارند. امروز ما در دریا هم دارای قدرت و هم دارای فناوری و سیاست هستیم. روزی ما در تنگه هرمز با دشمن درگیر بودیم اما امروز در فراتر از مرزها حضور داریم و ۱۵ سال است که به صورت مداوم در دریای سرخ مأموریت انجام می‌دهیم. این منطقه، منطقه تقابل جبهه مقاومت با استکبار است و تا امروز زد و خورد ما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به نفع ما بوده است.

جانشین نداجا مطرح کرد: امروز نیروی دریایی انقلاب اسلامی متشکل از نیروهای دریایی ارتش و سپاه در ساخت انواع تسلیحات سرآمد و قدرت برتر منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه