English

به مناسبت هفته کار و کارگر:

تقدیر از ۲۶ کارگر توسط رئیس جمهور/کاهش ۴۰ درصدی حوادث کارگری

معاون وزیر کار گفت : «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار هفته کارگر است و هشتگ هفته کار و کارگر «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

تقدیر از 26 کارگر توسط رئیس جمهور/کاهش 40 درصدی حوادث کارگری
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، چکشیان در نشست خبری بمناسبت هفته گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد:از 8 ماه پیش در کل کشور کارگران نخبه در واحدهای نمونه ارزیابی شدند که 26 کارگر انتخاب و برگزیده شدند و هفته آینده توسط رئیس جمهور از آنها تقدیر می شود.

رئیس ستاد اجرایی هفته گرامیداشت کار و کارگر افزود:برای برگزاری هفته کار و کارگر ۹ کمیته تخصصی تشکیل و با استانداران هر استان صحبت شد تا برنامه‌های هفته کارگر را در برنامه خود قرار بدهند. برای نخستین بار سازمان‌های بیرونی نیز به این کمیته دعوت شدند.

 

شعار امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری تاکید کرد: در این هفته چند برنامه کلان داریم که در سطح ملی انجام می‌شود. یکی از برنامه ها مربوط به فردا (سه‌شنبه) است که تجدید میثاق با امام خمینی (ره) با حضور وزیر تعاون است. و دیدار با حدود ۲ هزار کارگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

معاون وزیر کار ادامه داد: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار هفته کارگر است و هشتگ هفته کار و کارگر «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. اولین لیگ سراسری تنیس روی میز کارگران برای نخستین بار امسال برگزار خواهد شد و در سطح بازی‌های ملی و بزرگ کشور فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد :با آموزش های فرهنگی و اجتماعی توانستیم حوادث مربوط به کارگران را تا 40 درصد کاهش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه