English

سرپرست اداره کل استاندارد استان در آستانه شب یلدا :

تخلفات کیفی کالا و خدمات را به سامانه «مردم‌دار» گزارش دهید

سرپرست اداره کل استاندارد استان در آستانه شب یلدا از عموم مردم خواست تخلفات کیفی کالا و خدمات را به سامانه «مردم‌دار» گزارش کنند.

تخلفات کیفی کالا و خدمات را به سامانه «مردم‌دار» گزارش دهید
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حسین‌پور اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم‌دار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

وی در ادامه افزود : سامانه مردم‌دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش‌ها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است .

سرپرست اداره کل اظهار داشت : در این سامانه شهروندان می توانند گزارشات مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.

وی در آخر تاکید کرد : درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه