English

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای اردیبهشت از سه شنبه ۲۱ فروردین شروع می‌شود

شرکت راه آهن اعلام کرد که پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی ۱ تا ۳۱ اردیبهشت از روز سه شنبه ۲۱ فروردین شروع می شود.

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای اردیبهشت از سه شنبه ۲۱ فروردین شروع می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، پیش فروش بلیت قطار‌های بین شهری برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱) ، از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۱ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.
همچنین پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۱ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می پذیرد.
شرکت راه آهن اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حومه ای برای بازه زمانی ۱ تا ۳۱ اردیبهشت نیز از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز می شود.
شایان ذکر است بلیت قطارهای حومه ای در مسیرهای رفت و برگشت تهران_قم، تهران_جمکران، زاهدان_خاش، مشهد_سرخس و تبریز_جلفا فقط در آدرس اینترنتی ticket.rai.ir به فروش میرسد.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه